Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Je kan de echtheid vrijwel altijd zien aan de bovenste sub dials die omhoog moeten staan als de chrono wijzer op 12u staat.

1 like

Advies koop in de shop ipv mp. Steeds meer verkrijgbaar in de winkel.

Blij met de Mercury op deze band.

9 likes

Bevalt beter dan verwacht!

Gr, Vigorelli

12 likes

Op rubber. Dat is lang geleden.

5 likes

Heb meteen maar 4 Moons gekocht. Het Marsvrouwtje wou niet mee op de foto. :nerd_face:

17 likes

Op vakantie in Zwitserland en deze Mercury kunnen scoren, nu al blij mee :sunglasses:

8 likes

Sorry voor de verwarring. Ik vond deze foto’s op een forum. Ik heb dus geen enkele Moon gekocht.

Mooie en dure marketing actie SWATCH TAKES THE MOONSWATCH PLANETS ON TOUR.

Online verkoop zou Swatch meer geïnteresseerden bereiken tegen een lagere kostprijs. Ook voor liefhebbers die ver van een Swatch verkooppunt wonen.

1 like

Al weer bijna een jaar in mijn collectie! Blijft een leuk hebbeding om af en toe te dragen, wel met een comfortabelere band dan de originele, ook al ziet die er leuk uit.

9 likes

Ik ben vandaag in Genève, was jij daar ook?
Heb je evt tips?

1 like

Lugano! Van tevoren gebeld, eerst geen voorraad en daarna weer gebeld en was er net binnengekomen en ben ik er geen gesjeesd :innocent:

1 like

Ik heb hier in Genève even gemaild.
Men kon geen toezeggingen doen qua voorraad.
Maar het is gelukt: Jupiter in da pocket :wink:

1 like

Mission accomplished.
Nu even de stad door om naar de andere Swatch store te gaan…

Groetjes uit Genève

11 likes

Gefeliciteerd! Welke is het geworden?

1 like

Eerste was de Jupiter.

Net in de 2e zaak nog ‘n Mercury weten te bemachtigen

7 likes

Afgelopen weekend in Antwerpen toch even binnen gelopen.
Ik wilde ze eigenlijk alleen eens goed bekijken. Zat al tijden te kijken online naar ze maar wist het niet zeker. En dan vooral naar de Mission to the Moon.

Helaas hadden ze die niet, maar na kort polsen bleek er toch nog mn 2e keus achter te liggen, de allerlaatste en lag dus ook niet in de etalage. De mission to Mars is het dus geworden.
Lekker eigenwijs maar wel erg leuk vind ik.

Bij thuiskomst zag ik alleen dat de uren wijzer net niet helemaal lekker uitgelijnd staat… dus maar eens mailen naar Swatch voor een garantie gevalletje ben ik bang

2 likes

Ja kan dat zelf instellen. Kijk maar even in de handleiding.

Voor zover ik weet kun je alleen de stopwatch uitlijnen… Deze fout kan echt niet.

1 like

9 likes

Kan je lang zoeken. De uren en minuten wijzer kun je echt niet los van elkaar verdraaien.

:rofl:

1 like