Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel II)

Hi allemaal

Kan er iemand me even verduidelijk of er ook verschil zit in de kleur van de kast? ik heb de indruk dat die soms lichtgrijs is, en soms donkergrijs/zwart? of zie ik dat verkeerd?
Ik spreek dan specifiek over de Mercury.
Alvast bedankt!

Ik heb de donker grijze variant👌

8 likes

Dus er is zijn wel degelijk twee varianten, bedankt voor de bevestiging. En kan je die dan kiezen in de store?

8 likes

Best lekker op een grijze tropic!

11 likes

4 likes

Mission to the Moon is lichtgrijs en heeft dan de zwarte wijzerplaat, Mission to Mercury is donkergrijs met grijze wijzerplaat.

1 like

Gewaardeerde forumleden, weten jullie hoe de MoonSwatch-voorraad momenteel is in de Swatch shop? Wil morgen even langs lopen in Rotterdam. Heb ik kans om er een te scoren? Ben niet op zoek naar een bepaald model. Het moet liefde op het 1e gezicht zijn :wink:

Gewoon gaan kijken en waarschijnlijk hebben ze wel wat. Denk ik.

Iemand die weet waar ik z’n bandje ik kan kopen voor de moonswatch?

Elastische Velcro

Plaatje van internet

1 like

Vanmorgen “even” op en neer geweest naar Rotterdam om hem om te ruilen. 3,5 uur in de auto gezeten maar dan hebben we ook wat.
Nu kunnen we genieten van uitgelijnde wijzers!

Helaas hadden ze in Rotterdam niet de Moon of mercury versie… daar blijven we nog naar op zoek.

4 likes

Deze is perfect uitgelijnd! Goed dat je terug bent gegaan ondanks dat je ver moest rijden.

1 like

Blijven schaars na al die tijd. Blijkbaar had ik echt mazzel vorig jaar…

Ja doorlopen met de oude was geen optie, heel storend met de tijd aflezen. Had alleen gehoopt nog een maan te kunnen scoren om de rit meer de moeite te maken.
Donderdag gebeld ja ze hadden een paar stuks van de maan, maar konden die helaas niet achterhouden voor een paar dagen (is te begrijpen uiteraard)

2 likes

Achteraf was ik nog liever voor Mercurius gegaan, is wat mooier qua kleuren vind ik. Maar was blij dat ze de Moon hadden. Ik heb het geluk dat ik regelmatig in Rotterdam kom.

Mannheim vandaag zowel Moon als Mercury beschikbaar.

1 like

Toevallig morgen nog in Mannheim en in de gelegenheid er een Moon mee te nemen? Dan mag je me gerust een berichtje sturen!

Wie gaat voor de ‘Super moon’ versie 1 augustus? Ditmaal enkel in Amsterdam:

3 likes

Niemand. Paar scalpers misschien…

1 like