Kan er iemand me even verduidelijk of er ook verschil zit in de kleur van de kast? ik heb de indruk dat die soms lichtgrijs is, en soms donkergrijs/zwart? of zie ik dat verkeerd?
Ik spreek dan specifiek over de Mercury.
Alvast bedankt!
Gewaardeerde forumleden, weten jullie hoe de MoonSwatch-voorraad momenteel is in de Swatch shop? Wil morgen even langs lopen in Rotterdam. Heb ik kans om er een te scoren? Ben niet op zoek naar een bepaald model. Het moet liefde op het 1e gezicht zijn
Vanmorgen “even” op en neer geweest naar Rotterdam om hem om te ruilen. 3,5 uur in de auto gezeten maar dan hebben we ook wat.
Nu kunnen we genieten van uitgelijnde wijzers!
Ja doorlopen met de oude was geen optie, heel storend met de tijd aflezen. Had alleen gehoopt nog een maan te kunnen scoren om de rit meer de moeite te maken.
Donderdag gebeld ja ze hadden een paar stuks van de maan, maar konden die helaas niet achterhouden voor een paar dagen (is te begrijpen uiteraard)
Achteraf was ik nog liever voor Mercurius gegaan, is wat mooier qua kleuren vind ik. Maar was blij dat ze de Moon hadden. Ik heb het geluk dat ik regelmatig in Rotterdam kom.