Heel aanlokkelijk maar ben bang dat ik niet de enige zou zijn die daarheen gaat…
Wat voor een bandje heb je er op zitten?
Leer staat 'm goed en het draagt comfortabel.
Komt ie: Crown and Buckle Chevron Obsidian & Harris.
Mond vol maar heel fijn bandje!
Gr, Vigorelli
Top dankjewel! Ziet er heel tof uit!
Stock in Venetië
Net 2x een mercury gekocht
Als die andere Mercury nog een baasje zoekt houd ik mij aanbevolen
Vorige week alles ( op de neptunus na) stock in Sevilla. Mercury is mine
Geen super moon morgen, geen buck/hert, maar Zwitserse vlaggetjes ter ere van de national day
Ik ben zover nog steeds blij met mijn Flower Moon…
Deze met de vlaggetjes vind ik wel mooi. Hier had ik wel voor naar Amsterdam willen gaan als ik niet had hoeven werken.
Slaat nergens op die limited versies. Hou het bij de MoonSwatch die ijzersterk is qua concept. En over een aantal jaar de SeaSwatcher…
Zo leuk vakantie souvenir. Ik wist dat de Fiat ging rondrijden in Firenze. Dus een kofferbak koop gedaan
Precies de manier hoe ik de Moonswatch altijd heb willen aanschaffen zo op een vakantie.
Helaas was ik volgende dag alweer weg
Iemand enig idee hoe druk het morgen in Amsterdam zal zijn?
Ik zit er aan te denken die kant op te gaan maar heb weinig zin om in een eventuele lange rij te moeten staan.
Iemand ervaring met wat ik kan verwachten?
Laatst met de bloemen uitvoering stond er overal rustig een man of 50 in de rij waarna bleek dat ze per filiaal een heel verschillende voorraad hanteerde.
Maar nooit echt meer dan 50 stuks voor wat ik gehoord heb.
Met de bloemen stonden er in Rotterdam rond 8:00 ca. 10 terwijl ze op maandag om 11:00 open gaan en ze hadden een inschrijf lijst gemaakt dus iedereen netjes in de rij. Was gemoedelijk en gezellig. Begreep dat ze toen 35 exemplaren hadden. Je moet dus wel op tijd in de rij staan maar het is geen stormloop meer. De verkoopster vertelde dezelfde middag dat het rustig en ordelijk was verlopen. Uiteraard is er wel wat extra beveiliging maar 's middags stond er nog maar één beveiliger.
Kreeg net de tip dat ze in de Algarve ook rond rijden met een Fiatje. Vandaag waren ze in Praia Verde, ze geven niet aan waar ze morgen heen gaan. Dit delen ze wel op Insta (swatch_pt). Hopelijk komen ze richting Faro. Kan ik ook nog een Mercury scoren.