Ik heb in de planning staan om een bezoekje te brengen aan het Omega en Swatch museum. Ik ben heel benieuwd of ze daar verkrijgbaar zijn.
Ik heb gisteren in de rij gestaan in Amsterdam op de P.C. Hooftstraat voor de Moonshine met Zwitsers lantaarn patroon. De winkel zou om 10 uur open gaan dus ik was er om 9 uur en er stonden al ongeveer 20 personen voor me en uiteindelijk ook ongeveer 40 man achter me zoiets. Toen de winkel open ging om 10 uur was er echter veel onduidelijkheid. Wat bleek, de horloges waren er nog niet en moesten nog geleverd worden. Uiteindelijk werden ze geleverd rond kwart voor 1 en konden de eerste mensen een voor een om 1 uur naar binnen. Er werden twee grote dozen aan horloges geleverd dus ik verwacht dat er net wel of net niet genoeg was om iedereen een horloge te verkopen. Gegeven dat er alleen moonshine horloges in de dozen zaten.
Uiteindelijk heb ik het horloge mogen kopen en ben ik er blij mee maar ik ga nooit meer zo in de rij staan bij de swatch store. Er was veel onduidelijkheid en het duurde heel erg lang waardoor mensen onrustig werden wat niet fijn was.
Ook stonden er veel kinderen in de rij die naar horen zeggen hun aankoop gaan flippen tegen meerprijs. Dus die zien we nog wel verschijnen op de 2de hands markt waarschijnlijk. Spijtig maar zo werkt het blijkbaar.
Hier nog een foto. In het echt vind ik het Zwitserse lantaarn patroon minder opvallen dan op de foto’s online. Nog steeds wel erg netjes gedaan.
Ik wil hem graag op een leren of suède band zetten. Iemand tips waar ik een mooi bandje voor 30 euro zoiets kan krijgen?
Zeker, ik draag 'm op Hirsch leer. Lekker comfortabel. Bandje wordt vrij snel soepel.
Hirsch Kansas Horlogebandje Buffelgrain om precies te zijn, voor €27 bij onze HF sponsor Horlogebanden.com
Gaaf, ziet er zo eigenlijk mooier uit dan op de foto’s. Net wat minder opvallend. Mooie aanwinst, gefeliciteerd ermee!
En leuk om eens te lezen hoe de rij was en de ervaring daarover. Dat zijn toch delen die je vaak niet terug leest.
Tof horloge, congratz.
In zo’n rij staan is geen pretje
Wij zijn op reis door de Filipijnen. Onze oudste is afgelopen januari 18 geworden. Wij hebben hem toen een Moonswatch beloofd. Na meerdere pogingen in Amsterdam en Rotterdam hebben we hem in Manila gevonden. Over een paar daagjes zien we hem weer en kunnen we hem eindelijk geven.
Ik wil nog steeds deze band! Zo tof.
Naast dat geweld links van ‘m zou ik ook spontaan uit elkaar vallen
Ik vind de jupiter wel wat hebben, niet zozeer omdat het een plastic omega wannabee swatch is maar die kleur is gewoon vet aantrekkelijk dus als ik ooit de kans krijg een niet al te dure jupiter aan te schaffen dan zal ik dat zeker doen, niet om te dragen maar gewoon voor de heb.
Ja is neutraal dus met veel te combineren. Ook een goed afleesbare wijzerplaat, dat is niet bij alle Moonswatches het geval weet ik uit eigen ervaring.
Ze gaan nog steeds voor bijna de nieuwprijs over de toonbank in het blauw, nog steeds schaarste en maar 2 Swarch Stores die ze verkopen, beiden in de randstad.
Zal dus voorlopig nog wel niet van komen dat ik een jupiter aanschaf.
Vet! Welke band is dit?
Dank!
Gr, Vigorelli
Moet je nog BTW betalen over deze bandjes uit de VS? Ziet er wel goed uit en ze hebben veel keus in Single Pass NATO
Die Chevrons zijn verstelbaar, daarin onderscheiden ze zich van een single pass. Geen terugvouwen dus.
BTW zal je inmiddels moeten aftikken, ik heb ze van voor die tijd. Inklaring dacht ik niet tot 150.
gr, Vigorelli