Omega X Swatch MoonSwatch Only (Deel I)

ze zijn pas iets meer dan een week oud…

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wanneer het hele forum voorzien is van een of meerdere moonswatches.

1 like

Ik denk dat over enkele weken de hype wat bedaard zal zijn maar kan het mis hebben.

Dan daalt de prijs misschien.

Mooi dat het gelukt is via een medelid. Mocht je geen bezwaar hebben wil je de schade met ons delen?
Ben benieuwd of er nou een chip uit is of juist een deuk.

1 like

Graag deze discussie voeren bij de faq.
Bijvoorbeeld in het volgende deel:

Hij chipt niet hij deukt

1 like

Dankzij een zeer vriendelijk forumlid @LastGentlemen (die zijn naam eer aan doet) vandaag mijn MoonSwatch voorzien van de felbegeerde witte rubberen (Omega) strap!
Op zijn werk afgesproken en nadat de vriendelijke receptioniste (laat je haar dit even lezen :wink:) hem had geïnformeerd dat ik er was hem onder het genot van een kopje koffie mijn MoonSwatch laten zien.

Vervolgens een rondleiding door het bedrijf gekregen met een geweldige uitleg over wat ze er allemaal doen… Echt heel interessant en fantastisch om te zien! (Nogmaals bedankt, was gezellig)

Vervolgens thuis tijdens een meeting de band erop gezet… En eerlijk is eerlijk… Het staat wel echt heel gaaf! :heart_eyes:

45 likes

Wow supervet en zelfs een matching gesp! :star_struck: :ok_hand:t3:

2 likes

Dankjewel voor deze vriendelijke woorden.
Het was me een genoegen :pray:.

Haha komt goed.

Wat een top combinatie :heart_eyes: om van te smullen !!!

7 likes

Wachten op de bandjes 🥲

17 likes

Welke banden passen hier allemaal op (niet natos)?

Ja dat kun je wel aan @LastGentlemen over laten! Als ik tzt ook een moonswatch heb weten te bemachtigen ga ik ook bij hem aankloppen voor zo’n bandje :grin:. Al dan niet in een andere kleur!

2 likes

Het zijn gewoon ordinaire springbars met lug width 20mm. Super standaard.

1 like

Ik heb ze van Ali incoming.

1 like

Dus ze passen vrijwel allemaal? Dat was wel anders toen ik een rubberband zocht voor op een 36mm explorer. Ok dan gaat het online zoeken beginnen. Tips zijn welkom voor op de Mars :grin:

6 likes

20mm barton elite wit rood!?

1 like

Ik heb deze ervoor besteld, ondertussen de witte overgedragen.

6 likes

met de rode wordt de mars erg rood denk ik

Ik heb op aanraden van onze forum vriend @Watch2Morrow de trekker overgehaald. We gaan het zien. :slightly_smiling_face: Ik heb een witte en rode incoming. O en de blauwe voor mijn toekomstige Neptune.

3 likes