Omega X Swatch MoonSwatch Only

Het lijkt wel Rolex :innocent:
250 euro op tafel gooien en gewwon naar buiten lopen was geen optie?
:nerd_face:

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

hahah, dat had ik niet gewild want dit model was defect helaas. Maar toch leuk om even om te hebben.

Hi mooie horloge, waar haal je die rubberen strap?

Stond vandaag in de winkel in Rotterdam een horloge te kopen voor me dochter van 2 omdat ze altijd mijn horloge’s wil dragen :joy: maar wat denk je geen moonswatch wel serieus 4 mensen binnen 10min. Die ernaar vroegen… gekte is dus nog niet over! Maandag moet ik weer in Rotterdam zijn denk dat ik het gewoon nog is probeer!

Gisteren was ik er rond half 1, was er verder niemand en kon ik direct een Mission on Earth afrekenen. Was wel hartstikke druk in het centrum maar qua gekte leek het mee te vallen.

1 like

Band waarschijnlijk kostbaarder dan het horloge :rofl:

1 like

Ze krassen als de ziekte, kan je niet beter een FlikFlak kopen?

2 likes

Ja me dochter is twee dan zou een moonswatch alleen om der bovenbeen passen :joy: die was voor mijzelf uiteraard… voor haar is het een witte original geworden :grinning_face_with_smiling_eyes: die flikflaks mag ze zelf uitkiezen als ze wat ouder is! Voor mij teveel tierelantijntjes om uit te kiezen

2 likes

Bijna wel :rofl:

Je mag bij mij elke dag € 250 op tafel gooien en naar buiten lopen hoor. Geen probleem. Kan je zelfs nog een kop koffie voor krijgen :slight_smile:

3 likes

YES, ineens dacht ik er vanochtend weer aan. Bij wonder namen ze bij Swatch Amsterdam de telefoon op. Ze hadden de Saturn nog en wilden die wel even vasthouden. Mijn zwager woont om de hoek en die had hem binnen 10 minuten opgehaald. Nu nog van Oisterwijk naar Amsterdam om hem op te halen.

Ruim voor mijn zomervakantie binnen.

3 likes

Hatsikideetjes! Lief zijn, lief vragen om één specifieke kleur, niet komen als het druk is, (misschien een paar keer langskomen).

5 likes

Heel mooi maar vanwaar de sticker? :man_shrugging:t6:

Vanavond is de grote eerste onthulling voor bij het avondprogram, dan haal ik hem voor het eerst ‘echt’ uit de doos met aandacht. Is het alsof ik hem twéé keer nieuw heb :grin:

Medewerker Swatch winkel Amsterdam geeft net aan dat volgende week voorraad binnen komt. Wanneer wist hij niet.

1 like

Deal, mits er wat leuks te passen valt , en laat die koffie dan maar zitten !
:sunglasses:

Want ze komen natuurlijk elke week op een andere dag de voorraad brengen.

Waarschijnlijk is die klaar met dat gezeik en is die volgende week met vakantie :rofl:

2 likes

Hier op Malta geen voorraad, want ze hebben geen Swatch stores. Maar wel cocktailtjes die geen kont kosten. Ik reken het goed.

8 likes