Denk jij echt dat Omega hierdoor ook maar één Speedmaster minder gaat verkopen?
Dat was het altijd al. Speedmaster is gewoon normaal te verkrijgen, voor zover ik weet.
Ben lekker thuis aan het werk en idd aan het genieten van het zonnetje.
Dank u hoop u ook
Ja. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die omega wat minder hoog op de merken ladder zullen plaatsen en het zien als een goedkoper merk.
Jazeker. Komt goed. Dank
Edition Atlas had toch ook zo een verzameling? Dat waren zelfs automaten.
De Atlas Edition Pilotwatch series ..wat is het nou eigenlijk?
Misschien wil Tena daar ook wel gaan staan, met van die mannen inlegkruisjes. op jullie leeftijd zijn prostaat probleempjes niet zo zeldzaam meer
Ben niet naar binnen geweest
De Titanic was ook iconisch. Aan alles komt een eind.
Ik krijg zojuist een email van de Swatch Store Rotterdam waarin ze aangeven dat deze collectie een aantal maanden in de winkel beschikbaar zal zijn!
Nu heb je ook geen mondkapjes meer tegen de spruitjes luchtâŠ.
Heb zitten te kijken bij de modellen en ik ga er zeker 1 of 2 kopen voor naast mijn Grey Side of the Moon. Ook ceramic maar net een andere prijsklasse en heerlijk dat dit naast elkaar kan bestaan toch!
Nee man, heel gen Z maakt nu kennis met de Speedy en als ze hun eerste fatsoenlijke salarissen krijgen komen ze terug.
Zelfs ik als niet-fanboy krijg nu echt fomo van een plastic Swatch op klittenband.
Briljante move van Omega. Mensen moeten ook gewoon de humor kunnen zien.
en een grotere range ambassadeurs. Omega stond nergens bij mij op een lijstje. En met deze krijg je toch kriebels en hoe je het went of keert het is een Omega ( en Swatch of andersom ) waar je toch mee loopt,âŠ,dus branding voor hun.
Ik sla even over en wacht even op de volgende hype, dat zal hoogst waarschijnlijk Rolex x Icewatch zijn
Daarom heb ik hem ook nog nooit gehad⊠nu ruim 5k neergooien en niet kunnen dragen bij het zwembad⊠ruk!
Mooi, ik ga over paar weken wel kijkenâŠ
Als je de chrono-knoppen niet onder water indrukt is ie waterdicht tot 100m diep. Maar echt 100 meter.
Wordt dit bij een claim niet een welles nietes ding? âHeeft u onder water?â ⊠âer staat 50m dus waarom gaat u er mee zwemmen?â

Nee man, heel gen Z maakt nu kennis met de Speedy en als ze hun eerste fatsoenlijke salarissen krijgen komen ze terug.
Zelfs ik als niet-fanboy krijg nu echt fomo van een plastic Swatch op klittenband.
Briljante move van Omega. Mensen moeten ook gewoon de humor kunnen zien.
De humor van mensen valt in de praktijk vaak wel tegen. Er zullen zeker mensen zijn waarbij Omega in hun aanzien daalt en er op afknappen. Er zijn veel RLCâs op de wereld.
Er zullen ook mensen zijn die er door extra geinteresseerd raken in de speedmaster. Hoe het uit zal pakken zal de toekomst uitwijzen. Ik denk wel dat ze dit geintje niet te lang en te vaak moeten herhalen. Ze moeten dit niet met ieder Omega model gaan doen.