Wel met een jurk aan.
Ze zien de boze HFers al aankomen hahaha
Dus alleen de Uranus komt online?
Swatch Rotterdam rept over twee weken voor ze online en offline beschikbaar komen. En dat het zou worden aangekondigd via een Newsletter.
Volgens mij zitten er veel mensen op de Swatch site te refreshen, ik krijg vaak de melding dat de er iets fout gaat haha.
Ik kan niet eens inloggen
Ik heb nog geen account, maar alvast een aanmaken wil ook niet
En Messenger via FB hebben ze ook maar afgesloten
Mijn God , wat een heisa voor een plastic horloge zeg
Iedereen praat over de fantastische marketingzet van Swatch en Omega.
Wat ik nu niet begrijp is dat ze mensen niet gewoon online laten bestellen. Dat kunnen ze toch perfect doen, met de mededeling dat levertijd lang zal zijn. De verkochte aantallen gaan gigantisch zijn.
Nu lopen ze toch het risico dat de hype afgekoeld is over een paar weken, en er dan veel minder verkocht zal worden dan op dit moment. Of hopen ze de hype nog groter te maken dan hij al is?
Dat was al dagen bekend😆
Wie haalt er dan ook de stickers af?
Stom
Waarschijnlijk fake; de blauwe plek van de planeet zit niet op een logische plaats; dan moet hij overdwars op de pols gezeten hebben
Maar waarom wachten met online verkoop?
Het horloge hoeft toch nog niet geproduceerd te zijn voor hij online verkocht kan worden?
Nu gaat de hype lekker door. Bestellen met een lange (of zelfs onbekende) levertijd daarentegen, levert enkel veel vragen over levertijden en dus negativiteit en klagers op.
Uranus geeft soms wat af. Shit happens.
Dit staat echt goed. Beetje contrast van die donkere band vind ik juist wel leuk zo.