Omega x Swatch

Tof! Deze variant was ook snel uitverkocht in Brussel.

1 like

Dat heb ik dan weer vakkundig gemist :smile:. Ik dacht dat alle aankondigingen over online verkoop officieus waren. Niet dat dit er echt heel officieel uitziet, maar vooruit :slight_smile:.

1 like

Achja, er word ook zoveel gepost hier! Dan mis je wel eens iets😄

Precies, en ik ben ook geen 16 meer dus de grijze massa is soms even vol :slight_smile:.

1 like

Ik hoop dat Swatch nog een aantal weken / maanden wacht met een nieuwe lading van de MoonSwatch (online) te verkopen.

Laat de mensen die er een hele nacht voor hebben opgeofferd om er 1 te kunnen bemachtigen er even van genieten dat zij op dit moment de enige zijn :rofl::partying_face:

2 likes

Mercury kun je wel echt heel ziek combineren…
maar ik ben bang dat de zwarte na een tijdje gaat vervelen ofzo… maar de grijze kast van Moon is ook niet echt dat je denkt wauw :rofl: twijfels twijfels . Mercury is wel gaver als je m gaat comiberen met andere straps!

1 like

1 like

Jij had liever de Mercury kast met Moon dial?

1 like

Hahahaha! Ik gun hem jullie allemaal en dan meen ik echt! (Wil er zelf ook nog 1 of 2 bij) maar voor nu bel ik wel heel blij met de gene die ik heb weten te bemachtigen :grin:

1 like

nee als ik moest kiezen dan Mercury. Kast en dial. dat grijze van Moon lijkt me echt 3x niks eigenlijk.
maar ben nooit echt van de zwarte kasten geweest daarom. maargoed ik denk dat dat mijn eerste word :slight_smile: kun je leuk combineren

2 likes

Ik sla de zwarte en grijze over denk ik. Dit is een uitgelezen kans om voor weinig geld iets frivools te scoren :ok_hand:

1 like

44 likes

Daar heb je zeker gelijk in. Maar ik ben altijd al in die zin ‘‘Save’’ geweest met horloges. Fraaie kleuren vind ik vaak gevaarlijk hahaha. wil ze met alles om kunnen hebben. een echte beater. alleen 3ATM baal ik zo ontzettend van… ongelofelijk dat ze dat nog steeds niet kunnen fixen. moet er niet aan denken wanneer het hard regent en je bent buiten. dat je dat ding af moet doen en in je jas zak moet stoppen.

ach je kunt niet alles hebben. Aan welke kleur dacht jij dan :grin: :grin: ?

1 like

Eens!

2 likes

Sorry maar hier kan ik geen nee op zeggen… hallelujahhhhhh dat ziet er lekker uit

16 likes

Lekker ! Neigt van afstand naar ceramisch. Ziet er luxe uit, terwijl het een paar zakken pepernoten kost.

1 like

precies dat dus… lijkt het minst op een speelgoed horloge vind ik…

1 like

Uranus en Jupiter. Blauw is ook cool. Misschien de rode ook.
Met andere woorden… geen contrasterende dials in ieder geval. Die staan een beetje raar.

Ik wil er max twee en denk dat ik bij mijn eerste keuzes blijf.

13 likes

Ik ga zeker ook deze bestellen. Jurk dan voor inspiratie.

1 like

haha heel veel succes in iedergeval man.
Ik houd de website elke dag in de gaten. deze kans laat ik niet aan me voorbij schieten :slight_smile: