Dat is de ellende met zo’n goedkope collaboration voor het grote publiek. Komen een hoop mensen op af die even snel geld hopen te verdienen. Denk dat eenderde tot de helft van de mensen die in de rij stonden er stonden om hem binnen 24 uur op marktplaats te slingeren…
Als mensen er niet op zouden haten, dan durfde HF leden ze hier te verkopen haha. Maar dan word je finaal afgemaakt. ik weet zeker dat 8 van de 10 mensen die mee praten in deze topics ook die van hun verkopen op marktplaats voor dikke winst. alleen zeggen ze dat niet ofcourse
Kan me nog herinneren dat je zelf een Seiko voor een “liefhebbers” prijs op MP had staan. Maakt verder niet uit… maar maak je hier dan ook niet sappig om
ik irriteer(de) me meer aan het feit dat mensen andere in de rij gingen interviewen en vroeger ‘’ Welke kleur ga je kiezen ? ‘’ en daar op reageerde ‘’ uuuhhhh welke kleuren heb je eigenlijk?’’ je weet wel van die vervelende lui die niet eens weten wat omega of swatch of uberhaupt een horloge is, maar denken ‘‘heyyy ik heb gehoord dat je hier geld op kan pakken !!’’ …
Als ik er een had weten bemachtigen en ik zou hem graag willen, dan nog zou ik hem op marktplaats hebben gezet en 1-2 weken later een nieuwe hebben gekocht. Zoveel haast heb ik er dan ook niet bij.
Als het nu echt een limited is die ik heel graag wil dan uiteraard niet.
Dat gezegd hebbende; vorig jaar 4 maand bezig geweest om een xbox series x te kunnen bemachtigen voor de winkelprijs en ineens had ik er 2. De 2e toen voor winkelprijs doorgedaan naar een tweaker.