Omega x Swatch

Mooi dat het feit dat ie afgeeft de reden moet zijn om er geen 10k voor neer te leggen… :joy:

1 like

Dat is je eigen schuld.

Je vindt ze leuk of je vindt ze niet leuk. Als je je bezig houdt met meer eromheen doe je het zelf.

Zijn we allemaal van Lotje getikt?!

Ja, we zijn allemaal van Lotje getikt.

4 likes

Deze Swatch winkel in Milaan gaat morgen weer open maar zonder de sale van de moonswatch ivm de veiligheid. Ging het daar ook mis zaterdag?

Niet interessant :triumph: we wachten op online bestellen :rage:

Past binnen het topic, moet toch iets om de tijd tot de online sale te doden :joy:

ja ik zit als een debiel om de 30 minuten te refreshen… niet wetende wanneer het uberhaupt gaande is.

zo graag wil ik hem niet hoor… ahah…hah…

2 likes

Ben wel geschrokken toen ik voor de grap op chrono24 keek en daar de 8 onderstaande modellen allemaal op gereserveerd zag staan?! :flushed:

Zijn dit ook HFers die de tijd nemen om de verkopers over de hele wereld te stangen of zijn dit serieus de prijzen waar de voor verkocht worden?!

Ja limited edition ja. Mooi ingeruild bij Ten2Two. Die heeft hem ook nog te koop staan. Mooi horloge maar het was hem niet voor mij.

Echt een stel paupers zeg. Massaal een nacht lang in de rij staan en vervolgens dat ding op marktplaats slingeren met de hoop om een zakcentje te verdienen. Koopjes jagers. :confounded:
Hadden ze toch beter hun school af kunnen maken.
Gewoon lekker zelf dragen dat ding.

1 like

Het is wel ironisch dat er nog niet eén op horlogeforum is aangeboden. Niemand durft dat gezichtsverlies te lijden hier lijkt wel :joy:

2 likes

ach onzin. trap er niet in hoor. is puur zodat ze de prijzen nog meer omhoog krikken. en mensen er 2000 ervoor kunnen vragen ipv 1000 ( als voorbeeld )

Laat je niet gek maken grote kans dat dit misinformatie is zodat jij straks denk dat dit de norm is geworden.

3 likes

Anders worden ze nooit miljonair

Challenge accepted

8 likes

zoals ik al zei, er zijn genoeg HF leden die een account hebben aangemaakt op MP hoor. 10000%

1 like

Mooi dat rubber. Alleen jammer dat je er niet mee het water in kunt…

doe nou maar niet. zo breek je het ijs en wilt iedereen je na gaan doen als excuus.

maaar mooi geprobeerd :smiling_face_with_three_hearts:

Dat wordt je ook niet als je een hele nacht in de rij gaat staan met de hoop om een paar honderd euro te verdienen.

Van mij zal je niets horen hoor, ik maak mij niet zo druk om zulke dingen. Denk echter dat er hier een aantal zijn die volledig uit hun aardlekschakelaar gaan en daar verheug ik mij dan ook ten zeerste op.

2 likes