Amsterdam watch company heeft een hele mooie. Ik zal daar eens langs gaan!
Dat laat zien dat ze wilskracht hebben! De mensen die dat ding kopen voor meer dan 250 zijn toch sowieso mentaal instabielš¤
Immers je in de gelegenheid bent.
Gaaf! Heb je er twee? Dacht ook de Neptunes voorbij te hebben zien komenā¦
@Fieldwatch
Het gaat niet meer om wat de horloges āāzijnāā of de techniek, maar om de status en het geld wat je er mee kunt verdienen.
Over het āzijnā:
het gaat hier over een plastic behuizing met een plakkerig bandje
en
De ātechniekā:
een goedkoop quarz uurwerk. Totale productiekosten misschien 2 tientjes, wrs minder.
Maar, ik moet toegeven sommige modellen zien er Ʃcht veel duurder uit
#geenschaamte
Kijk, zo doe je dat!
āSoort uurwerk en kaliber: geen idee, niet relevantā
Legend
En hij heeft het ijs gebroken nou forum leden. zet je schaamte opzij en zet hem maar in de blauwe gedeelte. natuurlijk wel voor list prijs he, winst maken mag hier niet
Ja! Cool idee.
Leuke spielerij.
Dat wil niets zeggen. Het kan een strategie zijn om de markt op te drijven en de liefhebbers nog verder de āfear of missing outā in te jagen
Kan? ga daar maar 100% van uit.
Ik snap je, mijn punt was ook meer over de liefhebberij in het algemeen. Kijk naar wat er met Rolex gebeurd, ik denk niet dat menig mens de historie van het merk waardeert. Zo zijn er natuurlijk nog meer voorbeeldenā¦
Mijn zoon (software engineer) zei gisteren wacht maar even en had de bestelbalk op ok gezet zodat ik kon bestellen maar hij kwam uiteindelijk niet in de winkelmand Was leuk om even te testen vond hij.
Gereserveerd op Chrono24 zegt exact net zoveel als alle gein-biedingen op Marktplaats. Helemaal niks
Als je op Chrono24 een prijsvoorstel doet en in gesprek komt met de verkoper staat hij op gereserveerd. Oftewel hij staat te koop voor ā¬10.000, ik doe een bod van ā¬250 en hij staat op gereserveerd. Dus nergens om van te schrikken
Dat is niet waar.
Verkoper moet eerst jouw voorstel accepteren of een tegenbod doen. Dus reservering komt pas na actie vanuit verkopende partij.
Jammer, verkooptopic van @anon48992708EV is dicht gevlagd, en ik wou net 2kg gebakken lucht bieden. Dat is toch reeel?
Wel Tifanny Blue neem ik aan? Matcht mooi bij mijn MoonSwatch van vijfhonderdduizend euro.