Omega x Swatch

Wel met een bruin randje :rofl:

Gaaf! Inderdaad leuk ter inspiratie!

1 like

Als iemand er 1 aan een liefhebber wilt verkopen houdt ik mij aanbevolen…na uren wachten helaas mis gegrepen…stuur maar een pb…alvast bedankt…

Waarom zou een HF-er hem niet boven list op MP mogen verkopen? Als de marktprijs hoger ligt ben je toch een dief van je eigen portemonnee om hem dan voor list te verkopen?

De laatste keer dat ik hier op HF iemand een ā€˜mazzeltje’ heb gegund stond het horloge even later voor marktconforme prijs te koop. Na 2-3 keer dat te zien pak ik zelf mijn ā€˜winst’ wel. Al is het je holy grail; HF’ers blijven toch flipperaars.

5 likes

ZULLEN WE OPHOUDEN MET ALLE TOPICS TE BEVUILEN?! Aub!

4 likes

Voel me al gelijk welkom:)

49 likes

Ik zeg: on-topic, leuk de MoonSwatch :+1:

1 like

Ik ben wel van mening dat online bemachtigen geen optie is… ivm bots etc

Je stickertje hangt er nog op.

Klopt , foto van gisteren

Typefoutje, moet zijn; q🤮rtz

Boys , watch flippen voor 999,999? Heb een bod op marktplaats

Nah minimum 2 mio

1 like

stil nou, dit is leuk

1 like

Ik zit in een dilemma. Datejust verkopen en bijleggen en dan een smoonwatch kopen of niet? :rofl:

12 likes

Het zou naief zijn om te denken dat iemand die 3 ā€œpilarenā€ met Rolex modellen heeft, omdat ze waardevast zijn/alleen maar in waarde stijgen, ze tegen RRP zou aanbieden in een eventuele toekomst.

Het verleden leert dat aan alles een einde komt.

2 likes

Ik denk (lees speculeer) dat met de vergroting van digitalisering in de komende decennia (o.a. door de integratie van kunstmatige intelligentie) horloges ofwel door het verlangen/nostalgie naar een meer analoge tijd waardevast zullen blijven (niet alleen qua geld maar vooral ook qua vraag) of dat de nieuwe generatie doorschiet en de belangstelling naar mechanische horloges (en ik denk dat quartz hier ook onder gaat vallen als irrelevante techniek) in elkaar stort.

NOU EN?! Waarom moet jij je daar druk om maken wat een ander verdient of in waarde verkrijgt? Waarom moet jij hopen dat iemands collectie in waarde keldert waar diegene misschien wel tien of meer jaren aan heeft besteed om te bewerkstelligen?
Echt om te huilen die mentaliteit van: ik heb het niet dus iemand anders mag het ook niet hebben.

10 likes

Ga jij nou maar lekker een AD op bellen een dag nadat ik een Rolex daar heb op kunnen halen en jezelf voor doen als een ā€˜goede’ vriend van mij door heel mijn collectie op te ratelen en daarmee proberen een Rolex Submariner voor list los te peuteren, omdat je zo’n liefhebber bent. Schijnt echt super goed te werken om zo snel mogelijk op de zwarte lijst van de AD terecht te komen :+1:

5 likes