Omega x Swatch

Dat je zoiets durf te vragen…verkopen die hap !

1 like

Er zijn topics die jij niet verplicht bent te volgen toch?

2 likes

Hoi jongens. Zouden jullie allemaal nog even willen stemmen? Of ga desnoods even rukken in de bezemkast, dan wordt het hier weer leuk!

Dankjewel!

28 likes

Dit type release brengt op veel vlakken het allerslechtste in mensen naar boven. Ik krijg gigantisch veel positieve reacties op mijn posts, maar ook best veel nijdige opmerkingen. Op IG schelden ze je uit, sturen middelvinger emoties, zetten een denigrerende comment onder je foto. Het gaat best ver. Vast een combinatie van misgunnen/frustratie.

Anyway, ik maak me er verder niet druk over, maar ik ben verrast want ik had deze kant van de hobby nog niet eerder meegemaakt. Nu merk ik het op álle platformen.

2 likes

Oef, dan ga je wel heel ver.

De inmiddels beste oplossing staat er niet bij; de codetaal van de kroon op de gesp.

1 like

Sounds like a snitchmaster.

afbeelding

5 likes

Klinkt wel als een echt liefhebber :rofl:

subtiel hoor :joy:

1 like

Dat is bizar maar wel een teken van de tijd, terwijl de middelbare jeugd (>40) zich helemaal kapot lacht met hun BS job voor 2-3x modaal en koophuis met 150k overwaarde lopen de jongeren <30 zwaar gefrustreerd rond met geen mogelijkheid om een huis te kopen, een studieschuld waar je u tegen zegt en moeite om een goede passende baan met vast contract te vinden (terwijl iedereen zegt dat de banen op straat liggen)…Gooi daar een saus van 2 jaar Corona overheen en je hebt ‘online terrorisme’…

8 likes

Iedereen weet dat dit niet klopt.

Je hebt geen vrienden…
:heart:

1 like

Wat een gezellige discussie hier trouwens… Goedemorgen

3 likes

We vieren binnenkort zijn eerste verjaardag :birthday:

afbeelding

Best kekke modellen, maar er zou wel wat meer variatie in mogen :slight_smile: :

5 likes

Oh maar er komt een shitstorm aan limited editions, maak je maar geen zorgen.

3 likes

En dames modellen en horloges voor kinderen enz enz… Het concept zal zeker commercieel ‘gebruikt’ gaan worden. Absoluut

1 like

Zou heel goed kunnen, ja.
Het blijft een minderheid hoor, maar valt me wel op.

Wot? Is dit serieus?

Mission to Uranus krijgt nog meer betekenis zo…

6 likes

Ik las dit op een ander forum. In geval van online verkoop gaat het ook zwaar worden helaas:

“I’ve been asking around bot-ers I know and have confirmed that Swatch’s sales platform (salesforce) is an easily bit-able platform and indeed several of them are prepared to hit the site.”

Wil nog wel een Uranusje on the side.

:rofl:

Toch vind ik het een beetje droef hoor. Maar goed, als mensen meer geduld hebben en geen premiums gaan betalen aan scalpers dan maakt het het ook minder interessant.

Kan iedereen de moonswatch(es) kopen doe ze willen en kunnen we met z’n allen back to normal :stuck_out_tongue:

Zo dan ben ik echt triest, eigenlijk mag je dan geen mening meer hebben hier.

1 like