Omega x Swatch

Ik denk dat ze de start van de online sales niet gaan publiceren om dit een beetje voor te zijn. Of kunnen die bots dit ook al omzeilen?

Nu vraag ik me toch af , wanneer er een chinees bedrijfje deze mooie omegaswatches gaat namaken? of mag dat niet :slight_smile:

Geen idee hoe dat technisch precies werkt :slight_smile:

Dat is niet zo’n probleem hoor. En van bots verlies je als mens (op snelheid) altijd.

Die bots staan waarschijnlijk al te jutten op de website, daarom is deze overbelast en kan je geen account meer maken / inloggen.

In principe houden de bots in de gaten of een pagina wijzigt t.z.t. als de ‘koop’ knop beschikbaar komt zullen bots direct toe kunnen slaan.

Daarom.

Ah dus mijn inschatting van 5-10 minuten beschikbaarheid is wellicht nog veel te optimistisch.

oi, oi, oi :see_no_evil:

Dat had ik nou niet verwacht.

Niets belangrijks. :grin:

Ja mooi, ook jammer dat ze de ‘moonSwatch’ naar planeten en Pluto hebben genoemd. Een echte moonwatch moet eigenlijk naar een maan vernoemd worden, Ganymede, Callisto, Titan, etc
onuitputtelijke omzet
:face_with_hand_over_mouth: oh nee creativiteit
 natuurlijk

1 like

Ik zou denken dat Omega daar wel een stokje voor steekt. Voor even is het leuk.

1 like

ze geven af!!!

Lekkere weekmakers je bloedbaan in van het plastic :smiley:

2 likes

Alleen op vettige ongewassen polsjes gelukkig

Weten we eigenlijk of deze moonswatches ook naar de “gewone” swatchdealers komen?

oke waarom zie ik dat ze nu te koop staan
 ?

4 likes

Je moet de stickers er ook op laten zitten, het is net een Rolex. :slight_smile: :+1:

2 likes

Wat had u niet verwacht?

Ik zie dit niet. Heb je linkje? Of ben je aan het photoshoppen geslagen? :crazy_face:

Ik hoop dat Swatch miljoenen van die dingen produceert en dat die scalpers er veel te veel kopen. Blijven ze lekker met een overschot zitten die ze amper tegen list prijs kwijt kunnen. :joy:

1 like