Omega x Swatch

Ik zou mij als ceo juist schamen als ik met een originele Speedmaster zou lopen. Je zou verwachten dat een beetje ceo toch wel met een Patek of Vacheron rondloopt?

5 likes

Ik zou me als CEO van Omega nooit schamen.

3 likes

Ik ben technisch gezien CEO en ik loop met volle plezier rond met een 1960s Vostok, Poljot of weirdo lang-verdwenen derderangsmerk. Maar dat zegt wellicht meer over mijzelf en mijn bedrijf dan iets anders. :man_shrugging:

8 likes

Bent u ook CEO van een miljarden bedrijf? Met een jaarsalaris van circa 10-15 miljoen?

1 like

Dat het niet zo goed gaat? :thinking:

7 likes

Zal niet lang duren of ze worden hier aangeboden op het forum voor hoofdprijzen .
Het is toch een plakmerk.

Ik ook. En ik dacht bij een paar vandie dingen zelfs: goh, best een leuk dingetje voor erbij…

Gisteren vroeg iemand op het forum een half miljoen voor zijn Tiffany MoonSwatch. Hij wilde volgens mij een Porsche 911 van de winst kopen. Blijkbaar deed ie alsof ie er een had en wilde die dat toch rechttrekken :new_moon_with_face:

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-omega-tiffany-moonswatch-bijna-nieuw/388700/23

@Farfal hoevaak moet je nog vertellen dat je het een plakmerk vindt?

1 like

@anon48992708EV en @septentrio, waarom iedere keer zo aangevallen doen. De andere leden die er een hebben weten te bemachtigen zie ik niet iedere keer zo giftig reageren. Laat mensen toch lekker lullen.

5 likes

Dat hangt af van welke munteenheid er gebruikt wordt. In IRR: jazeker!

Of dat ik geen druk voel om “hoe het gaat” te afficheren via wat er aan mijn pols hangt, gewoon draag wat ik leuk vind, en de mening van anderen daarover vierkant aan m’n reet laat roesten :smile:

Vandaar ook, niks mis met zo’n plastic omegaswatch ding kopen/dragen. Zolang ik er niet toe verplicht word :man_shrugging:

12 likes

Ik zit ziek thuis dus heb eindelijk eens genoeg tijd om lekker mee te doen met de drama. Vanzelfsprekend ga ik daar dan ook goed gebruik van maken :smiling_imp:

10 likes

Mijn zoontje is ziek dus ik zit ook thuis, oke.
image

Met je plastic prul.

4 likes

Tot jij dat beaamt :+1:

Haha wat is thuiszitten helemaal waardeloos zeg. En dan is de hele wereld ook nog eens doorgedraaid om een plastic quartz horloge. Yep, het zijn aparte dagen.

3 likes

7 likes

Dit is meer toepasselijk:
afbeelding

1 like

Nieuwe tekst op de website:

1 like

grey market prices: I like that. +50%

Dat mag geen verrassing zijn, Swatch heeft nu een manier gevonden om mensen naar z’n winkels te lokken.

1 like

Dus, welke variant heb je besteld gisteren? Welk bandje ga je erop doen?