Als je status denkt te kunnen kopen door dure spullen te dragen is dat inderdaad een probleem.
Zeker als je er vanuit gaat dat men het verschil niet ziet tussen de Swatch en de Omega
Ah shit, jij zegt wat ik denk. De schoonmaakster bij ons op kantoor is inderdaad niet van Nederlandse oorsprong maar ik gun haar meer een volgouden Speedmaster dan de baas met volledig Nederlandse roots die de kantjes er vanaf loopt en 2x Balkenende mee naar huis neemtā¦
Maar ontopic, hulde voor het marketingteam van de Swatchgroep. Je kunt er alles van zeggen maar het is een kneiterharde aandachtstrekker voor beide merken. Het zal de reguliere Swatch verkopen ook geen kwaad doen, ik heb voor het eerst in mijn leven de webshop van Swatch bekeken.
Dat wil wat zeggenš
Gehoopt misschien?? Gerekend niet echt als je het NA verhaal lasā¦
Maar wel grote klasse hoe Swatch / omega in staat is de aanloop naar watches & wonders compleet te benutten en al hun eigen releases te droppen op spectaculaire wijzeā¦
Die CEO denkt: āzo hebben we even x miljoen moonswatches verkocht, daar verdien ik 10x meer aan dan aan alle speedmaster verkopen bij elkaar. Tegelijk kent iedereen de naam Omega Ć©n Speedmaster⦠Dikke bonus einde 2022!ā
Ooit dacht met dat het rebranden van Daewoo naar Chevrolet het merk omlaag zou halen, niets van dat alles⦠kansen te over.
Haha geweldig, de hele Swatch site is overbelast
Terwijl er niks te doen is.
Idd grote klasse! Normaliter werd er rond deze tijd op HF gebeden en kaarsjes opgestoken. In de hoop dat Rolex een bezel van nieuw likje verf voorziet of een ander bandje beschikbaar stelt.
Nu willen we de moonswatch voor 250 euro. Ik vind het prachtig!
Dat denk je verkeerd . In ieder geval was hij kleiner dan ik.
Knappe reus ben je dan. Haha!
Voor de zoveelste keer een totaal onschuldig bericht gevlagd en verwijdert ā¦
@Jur verwijder mijn account maar
Kleuterschool
Dan zult u wel iets gezegd hebbenā¦
Zeg maar jij tegen U
En inderdaad, als ik niets gezegd had viel er ook niks te verwijderen Einstein
Je zal nog gemist worden in de bovenbouw van het horlogeforum!
Dit is ook goede, vraagprijs ālaagā houden, maar de verzendkosten exorbitant hoog haha
Uranus is ook wel eens leaking
Lukt mij nog steeds niet om in te loggen.