Gelukkig zijn Speedmaster en MoonSwatch ook geen Nederlandse woorden.
Denk je? Ik zou me als CEO helemaal niet schamen als ik mensen met een plastic quartzje van Swatch zien lopen met een Omega design, terwijl ik de real thing heb. Sterker nog, misschien zelfs andersom: de CEO heeft de real thingā¦de werkende meute een plastic fun watch.
Sterker nog: ik wil er graag eentje om mee te sporten.
Verklaard waarom ze er een heeftā¦
Ik dacht nog even hier komt een empathische reactie.
Nope.
Dedain
Dat was bewust een aangedikte reactie, hoor. Ik zou zoān fun watch ook leuk vinden als ik eentje binnenkort kan kopen.
Ja misschien juist wel leuk, dan kun je tegen die stagiars zeggen āik heb er ook eentjeā en dan laat je ze de full gold met groene plaat zienā¦
Special editionā¦
Weet je wat vooroordelen zijn?
Als we dat mannen van Time & tide mogen geloven waren de CEOās van Omega, Swatch, Swatch group etc op de eerste voorstelling van de moonswatch net als een stel gelukkige kinderen met nieuwe PokĆ©mon kaarten, elkaars keuze voor kleuren aan het bediscussiĆ«ren, maar ook heel erg happy.
Dat niet alleen, alle MoonSwatches hebben een DON-bezel
Hoe voelt dat ābioceramicā aan? Plastic, degelijk, enz?
Hoe is de bezel? Print in het ceramic,inlay of sticker?
Ja ik was die van jou iets verder aan het invullen
Ah je hebt hem ook al
Vind het reuze meevallen.
Zeker bij de Mercury vind ik het toch wel beter voelen dan plastic. Hij valt mij echt niet tegen.
Ik ook en vind deze gebakken lucht van je super gaaf! Blijf het een mooie actie vinden!
Helaas ik greep mis. Ik heb hem inmiddels wel even omgehad en het voelde bizar licht aan. Ik vind het wel een erg leuk ding en ik hoop er nog 1 te bemachtigen
Dat spreekt mij ook aan! de looks en niet het gewicht.
Met een nato, of een andere kwalitatief betere band dan die er bij zat, een heerlijk horloge.
Jammer!
Raar, mij net omgekeerd: de Å turmanskie is merkbaar zwaarder aan de pols dan de anderen in de collectie. Geeft een pak meer voldoening. Tot hoever dat zou blijven doorgaan alvorens het een last wordt is wel de vraag.