Wat heeft hij nou nog opgeleverd eigenlijk.
Heerlijke combi met die witte rubber strap!
beide doen.
Totdat ze overal bij elke Swatch shop te koop zijn.
Precies, hij heeft gesproken met een’Swatch manager’. Dat zijn dezelfde mensen die een hartverzakking kregen toen ze om 8:30 uur de rolluiken opendraaien op D-day. Altijd zeer goed geïnformeerde mensen met rechtstreekse lijntjes naar het Swatch hoofdkwartier
- Deze horloges komen vrij beschikbaar online.
- Deze horloges komen online maar zijn wereldwijd in 5 min uitverkocht
- Deze horloges komen niet online beschikbaar
0 stemmers
Ik mis de “I don’'t give a fuck” optie.
Die optie is er ook, kruisje rechts bovenaan om het tabblad te sluiten.
Dit is alleen een peiling om in te schatten of mensen pessimistisch zijn of naïef…euhm…optimistisch
Ik wil een Moonswatch. Staat met stip bovenaan mijn wishlist. De Rolex en Tudor releases van dit jaar waren minder enerverend dan de release van de Moonswatches…
FTFY
Het horloge is binnenkort online verkrijgbaar
- Kan me geen zak schelen
0 stemmers
Idem. Wil wat smaakjes toevoegen nog. W&W heeft daar niets aan veranderd, wel integendeel.
Wellicht heb ik het over het hoofd gezien en is dit al een keer vermeld. Maar buiten dat ik mij scheel irriteer aan uitwerpselen die deze horloges voor de hoofdprijs op marktplaats aanbieden geniet ik er des de meer van dat er een tegenoffensief is opgestaan en dit soort tuig belachelijk maakt. Heeeerlijk!! En ik twijfel er niet aan dat er een aantal van deze HELDEN collegae forumleden zijn. GEWELDIG!
Komen ze weer op voorraad of was dit het eigenlijk? Zou best wel een keer ééntje willen hebben, maar niet voor de 2e handsprijzen die ik zie.
Daar hoor ik ook bij oprotte met die lui.
Niks beters te doen met jullie leven?