Omega x Swatch

Nee. ik wil dat mensen inzien dat ze dit soort lui geen cent moeten gunnen of serieus moeten nemen

1 like

Ik begrijp je, echter ‘Resistance is futile’…je kunt je niet verzetten tegen marktwerking. Elke seconde aan tijd en frustratie kun je beter omzetten in ontspanning en genieten van mooie plaatjes van horloges…

3 likes

Dit is voor mij ontspannen

6 likes

Op StockX is dat “tuig” hun moonswatch direct kwijt voor voor zo’n 1000 euro. Daar zijn biedingen bindend.
Gewoon accepteren dat 1000 euro de marktwaarde is op moment. Als ik een moonswatch had zou ik hem nu ook meteen flippen voor 1000 euro, als dat nu nog lukt. Want Swatch lijkt toch echt plannen te hebben om de horloges weer te gaan verkopen over een aantal weken.

Mooie combinatie!

Deze had wel iets vrolijker gemogen, met een oranje wijzertje :slight_smile:

Of een dark side of the moon, zou ook leuk zijn…

6 likes

@Jrdn ik vind dat tuig gewoon zielig. Dikke winst maken over de rug van ontwetende. Ik vind dan dat je misbruikt maakt van het feit dat iemand niet op de hoogte is en is een pure vorm van oplichting. Flippen is oké, maar laten we eerlijk en oprecht blijven. Daar wordt de wereld een stukje mooier van.

Al die parasieten die in de rij hebben gestaan om hem vervolgens te kopen zijn echt het laagste van het laagste volk in de samenleving. Nooit een vak geleerd, nergens goed in, anders ging je niet 20 uur in de rij staan voor een paar honderd euro winst. Echte onderkruipsels.

Daarentegen de liefhebbers die in de rij hebben gestaan om het horloge te dragen en ervan te genieten zijn echte strijders. Liefhebbers pur sang. Helaas behoorde slechts minder dan de helft tot deze laatste categorie.

1 like

Wat nice zeg! Silent re-stock!!! :scream:

Lekker

1 like

Hmmmm vind dit te makkelijk.

Ok, wie hosselt dit als HFLE?

1 like

Nice, maar hoe dan?

Vriend van mij was er 5 minuten geleden, in Rotterdam geen stock. Dus dan was je in Amsterdam?

1 like

Oh balen, heb er 1 kunnen bemachitgen

Was er alleen deze uitvoering of meerdere modellen?

5 likes

En geen dranghekken, rijen, gewoon binnen gaan en kopen? :rofl: :rofl:

1 like

Ahh, dat verklaart dat sterretje bij “Icy atmosphere”.

2 likes