Omega x Swatch

27 likes

Het is een leuke gimmick en geinig om te zien.

Ik ben sowieso niet zo van de waarde van mijn verzameling en heb gewoon horloges die ik leuk vind of graag wilde hebben. Ik zou geloof ik zonder meer een Mercury bestellen als dat online kon, maar vertik het toch om een 2 uur reis te maken naar een Swatch winkel en dan de grote kans te hebben dat er niks op voorraad is, daar het is me dan net niet speciaal genoeg voor.

Misschien is nog wel het grootste voordeel dat je voortaan met je speedmaster overal veilig bent, omdat iedereen aanneemt dat je een swatch draagt. Moet bij swatch altijd denken aan Harrie Jekkers:

9 likes

Eerder omgekeerd, je bent nergens meer veilig met de echte Omega Moonwatch omdat ze denken dat je een Moonswatch draagt. :sweat_smile: :wink:

4 likes

Na! Wel echt een leuk horloge!

20 likes

Tof; die lijkt mij ook wel wat :+1:
Eens zien of zich in de komende maanden een kans voordoet om er een aan te schaffen :grin:

Geweldig!

Lekker man! Heerlijk zo een sunburst dial.

1 like

Die wijzerplaat is echt schitterend.

Geweldige foto. Die dingen zijn enorm fotogeniek. In het echt vind ik ze weer iets minder, maar dat komt misschien doordat ze duidelijk van “bioceramic” zijn. Want het design is net zo mooi als de echte, zo niet mooier door alle toffe kleuren. Je hoort, ik schrijf dit alleen maar voor mezelf omdat ik nog twijfel of ik er 1 wil.

Ik wil hier toch even oreren dat ik de Moonswatch toch wel echt een super gave ontwikkeling vind. Zeker in de huidige tijdsgeest waarbij alle mooie, leuke, gewilde, populaire modellen met de dag alleen maar onbereikbaarder worden voor iedereen en waarbij de prijzen alleen maar nog hoger en mij belachelijker worden. Het kopen van een Rolex was 10 jaar geleden gewoon hetzelfde als elk ander horloge. Kosten je wel wat geld, maar niet perse vele malen de prijs van de concurrentie. Relatief normale prijzen en goed verkrijgbaar. Nu is het kopen van een nieuwe Rolex (voor de meeste mensen voor marktwaarde) voor dezelfde bedragen als een mooie tweedehands gezinsauto. En voor de prijzen waar nu bepaalde andere modellen tegenwoordig zoals de Patek Philippe Nautilus voor gaan, kon je een paar jaar geleden nog een normaal huis voor kopen. Omega laat met deze samenwerking zien dat het ook anders kan. Een ontzettend tof en iconisch design in budget Bioceramic jasje met een Quartz uurwerk voor slechts 250 euro. Met wel de prachtige kastvorm, dial en plexiglas met gegraveerd logo erin. Niet gelimiteerd en uiteindelijk (nadat de stof en chaos van de release gezakt zal zijn) voor iedereen die dat wil beschikbaar om te kopen. Hoe tof is dat. Niemand buiten sluiten, everybody gets to enjoy the fun.
Eerst dacht ik Omega wat heb je gedaan? Je eigen icoon opgeblazen en van z’n troon gestoten, maar niks is minder waar. First time buyers willen hem hebben en kopen wellicht over een paar jaar de echte Omega Speedmaster. En collectors in alle soorten en maten willen ook niks liever dan die Moonswatch aan hun collectie toevoegen. Oftewel Omega (en Swatch) well done. Mission accomplished!
Nu hopen dat ze snel overal beschikbaar komen en ook online te bestellen zijn.

Dit is mijn top 3:
1.

En ook niet geheel onbelangrijk om te noemen. In de tussentijd ben ik weer tot over mijn oren verliefd op mijn Speedy. :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Mee eens!

1 like

6 likes

Is ook precies mijn top 3 @RLC omdat ik deze kleuren het best afleesbaar vind.

Zon vind ik wel vrolijk, Venus enkel voor vrouwen, Mars te rood maar wel leuke wijzers (soort raketjes?), Jupiter beetje kleurloos, Saturnus zie ik een raar gezicht in, Uranus te licht van kleur en Pluto heel leuk!

De echte Moonwatch vind ik ontzettend mooi maar helaas kan ik die echt niet betalen en daarom is de MoonSwatch wellicht iets voor mij.

5 likes

@koekoek
De banden zijn binnen.

Nu de “Alaska” nog.

conan-o-brien-window

4 likes

Iemand al een update?

Jahahaha precies!

Want ook die is het ook net niet! :smile:

:flushed::flushed::flushed: Ik MOEST dit vlaggen want ik wil toch niet dat jou dit overkomt :wink:

4 likes

Haaha geweldig :grin: de schoenen had ik toen nieuw gekocht en voor de foto op de tafel geplaatst. Ik loop thuis nooit met schoenen laat staan vieze schoenen op de tafel zetten haha.

1 like

Mijn moeder heeft me dit nog bijgebracht, geen schoenen op tafel, brengt ongeluk :white_check_mark:

1 like