Omega x Swatch

Wie o wie neemt er even tijdelijk een baan om wat moonswatches te regelen voor HF? :stuck_out_tongue:

13 likes

Bij genoeg voorraad verschijnen ze vanzelf hier in het blauwe gedeelte :+1:t2:

Ik wou hem erg graag, maar het zwakt al wat af…

4 likes

Ik wil er nog steeds graag een.

Lijkt mij een hardstikke leuk horloge voor in het zonnetje.

Leuke kleurtjes.

1 like

Dat gaat 100% zeker niet gebeuren. Als ze voldoende geproduceerd zouden hebben (>1.000.000) dan zouden ze nu deze leveringsproblemen niet hebben. Ik ben bang dat dit een eenmalig gimmick is en geen horloge waar de komende jaren structureel aanbod van zal ontstaan. Het valt me echt op hoeveel mensen denken dat deze horloges ‘over een tijdje’ gewoon op te halen zijn bij de Swatch winkels…dat zal niet never nooit gebeuren. Silent restocking for the lucky few helaas…

Het is geen zomerbeater hoor, plastic beschadigd snel en is niet te repareren. Waterdicht is hij ook maar heel beperkt. Waarom zou je een horloge van € 250 gaan dragen die (ongedragen) over een jaar € 1000 waard is? Ik zou lekker een paar kopen in de kluis doen en over een jaar een echte Speedmaster kopen van de winsten :wink:

Echte liefhebber hoor ik al…:sweat_smile:

4 likes

@The_Don heeft er wel wat voor over om een echte speedy te bemachtigen, dat maakt hem wel een echte liefhebber

3 likes

Volgens mij heeft The Don al een aantal hele leuke Speedmasters en een paar gekke Rollies…
Echt een sicke collectie had ie in april 2021.

2 likes

Ik ben verzamelaar :wink:

En gek op kekke kleurtjes

Ik heb nu nog maar 2 speedmasters…

14 likes

Niemand heeft ook gezegd day ze jaren beschikbaar zijn. Het is een standaar swatch collectie en die zijn meestal 3-6 maanden beschikbaar. Maar als over 2 maanden de hype weg is vermoed ik dat ze dan wel gewoon in de winkel te krijgen zijn

En dan parttime op woensdag zeker?
:innocent:

1 like

Ik weet zeker dat de hype niet in 2 maanden zal gaan liggen…wedden? :grin:

Lol,

Daar heb ik er al twee van.

Nee om die waarde stijging geef ik echt niks.

Ik heb thuis ook een aardige verzameling collectors toys staan die in de verpakking best wel wat geld vertegenwoordigen.

Maar ik haal ze er toch uit om neer te zetten. En van sommige is de verpakking inmiddels ook weg omdat die in de weg lag.

En tuurlijk. Het is een plastic horloge en geen, noem maar wat, citizen duikertje.

Maar ze zien er gewoon te leuk uit om niet te hebben en niet te dragen.

2 likes

Het is gewoon een hartstikke leuk hebbeding voor dat kleine bedrag van 250 euries.

En het match nog met mijn sneakers

15 likes

Eenigste reden wrm ik zou willen is als werk horloge quarts kan wel tegen een stootje en als die kapot gaat jammer dan maar met mij aqua terra ga ik dat maar mooi noet doen :joy::joy:

Hype mensen. Hype. Hoef m ook niet meer. Ik heb ondertussen al een ander horloge aangeschaft terwijl ik ook die hard hier mee bezig was. maar vind het leuk om mee te lezen :slight_smile:

2 likes

Leuk! Maak eens een topic over je verzameling.

1 like

Geweldig, al acht ik de kans klein dat er een Mercury beschikbaar komt. In ieder geval alvast hartelijk bedankt!

Nog wel.

Maar als je je schoenen op tafel laat staan :speak_no_evil:.