Omega x Swatch

Liggen de koffers met de showmodellen wel weer in de winkel zodat deze te bekijken zijn?

In Amsterdam wel.

1 like

In Rotterdam ook. Overigens met een glazen stolp er overheen waar ze absoluut niet uitgehaald mogen worden. Niet om te passen, niet om de tijd gelijk te zetten, niets.

De storemanager vertelde dat ze een dik boek uit Zwitserland heeft gekregen met wat ze wel en niet mag, en dat wat ze niet mag 5x zo dik is als wat ze wel mag :smiley:.

1 like

Oeh je moet hem niet dragen gast! 🫣
het zijn verzamelhorloges! Die horen in de doos! Funest voor de verzamelwaarde….je draagt je Lidl boerderijmini’s toch ook niet om je nek?

2 likes

Ze staan bij mij al in de vitrinekast, naast mijn limited lidl sokken en zeeman muts.

2 likes

Gelukkig :+1::hot_face:

Voor jou

21 likes

Das lief❤️

1 like

Ben ik de enige die super geïnteresseerd was, en nu echt 0,0 interesse heeft?

Tis een mooi ding, maar inmiddels geen must have meer.

Hoe langer ze wachten met restock, hoe meer er denk ik afhaken.

7 likes

En als ze niet online komen, Me2. 200 km heen en ook weer terug, noway. Ik haat treinen :joy:

3 likes

Tegen vergoeding (in welke vorm nader te bespreken) kom ik bezorgen Oop.

dan hoop ik dat ze nog even wachten en de hype snel weg is zodat ik er een kan bemachtigen

Nee, dat is het niet.
Keramische pellets aan elkaar gelijmd met wonderbonen (serieus!).

Keramische kasten vind je bij Rado.
Knetterhard, maar behoorlijk breekbaar. Gewoon een heel ander materiaal.

Welke vergoeding

Ach, als er genoeg stock is wil ik er best eentje voor je oppikken en opsturen hoor, kleine moeite. Ik kom elke maandag en elke woensdag langs de winkel in R’dam dus als er eenmaal voldoende stock is, is dat geen probleem.

2 likes

ff de blanke nagellak van de betere helft confisqueren en klaar is Kees…

Dat houden we onder ons….

Kan/mag ik ook gebruik maken van dit aanbod?:sweat_smile:

Denk dat het voor de meesten hier lastig is om dagelijks of op tijd bij de winkel te komen. Ik kom zelf uit het prachtige Twente dus dat wordt mooi wachten tot hij online komt

1 like

Ja hoor, geen probleem. Ik weet niet hoe reeel het is qua voorraad en ik ben er maar twee keer per week, dus het zal hoe dan ook een kwestie van lange adem worden ben ik bang :slight_smile:.

1 like