Dus je wil zeggen dat zo’n winkel met drie van die ongeïnteresseerde miepjes een assistent- EN een storemanager heeft
Aldus zn LinkedIn wel
Het zijn de woorden van de manager van swatch Rotterdam.
We zijn 2 uur verder. waar is toch in godsnaam een wrist shot Kahan …
Terecht dat die mafketel ontslagen is. Totaal incompetent. You’re out
Is amsterdam uitverkocht nu?!
Er zijn een paar variaties op, maar in principe is dat zo in elke winkel (van een keten), hoe klein ook.
Was alleen deze beschikbaar ? of heb je bewust voor de ultieme zeldzame money makende Tiffany Blue gekozen?
Verklaart is met een “t”.
Daar zou ik me normaal niet zo druk over maken, maar in een discussie over schoonmakers die niet fatsoenlijk Nederlands spreken is het natuurlijk wel een beetje slordig.
Ze lieten niet zien wat ze op voorraad hadden. Ik gaf aan dat ik de Uranus wilde. Gelukkig op voorraad. Anders had ik de Mercury genomen. Tiffany all the way. Kopen? 43k
Joh, als jij een nacht in de kou gaat staan om er knaken aan te verdienen en ik heb jouw vraagprijs er voor over omdat mijn nachtrust me dat waard is, dan is er toch geen probleem? Als ik het teveel vind koop ik hem niet van je, ik moet hem niet kopen.
Ja mission to mars svp
Ik hoorde zaterdag van een medewerker dat ze 1 keer per week een nieuwe bevorading hebben (van alle horloges, niet specifiek moonswatch). Ben benieuwd of dat dan inderdaad op een woensdag is want dan zouden we ongeveer weten wanneer we daar bij de winkel moeten vaan staan. Ik woon zelf op anderhalf uur afstand dus ik kan niet elke dag kijken
Op zich logisch. Ik wil volgende week wel even de proef op de som nemen.
Ik was er net (Adam) maar er was niets…
Wel mooi dat ze na 4 dagen al helemaal klaar zijn in de winkel met alle vragen. Ze hebben nu de Gassan en schaap houding. Is snel gegaan!
Ik ben toevallig een van de
Ze hebben maanden/jaren geen ene moer moeten doen. Beetje zitten in de winkel en wat toeristen te woord staan in gebroken Engels.
Sinds vorige donderdag constant aan de bak en telkens gaat het over iets waar ze niks aan kunnen doen.
Dat contrast gaat snel aan je vreten.
Nja de gemiddelde verkoper in zo een zaak werkt gewoon op basis van een uurloon. Zij merken financieel niets van deze gekte haha. Dus kan mij voorstellen dat ze het zat zijn.
Ik was er een paar uur geleden en toen heb ik heel vriendelijk gesprek gehad met het personeel. Helaas was 5 min voor mij de laatste eruit gegaan.
Dit vooral. Denk dat er vanuit Swatch HQ een veel te matige communicatie is geweest.