Serieus?
Rotterdam 1 per klant. Wilde er 3 maar helaas. Vrienden konden geen lunchpauze krijgen. alleen de uranus meegenomen. Nog even gebbabeld met de manager, en was in 3 kwartier uitverkocht. Ze vertelde dat ze ook niet weten wanneer ze iets binnen krijgen. Ze kreeg vanochtend een zak binnen en toen zag ze pas dat het de moonswatch horloges waren.
Ja klopt. De manager vertelde ook dat ze het laat in de ochtend, vroeg in de middag hebben gekregen. Heel random.
Dank je
Zeg laat je ook een beetje wat voor de andere over
Ik ga elke dag daar langs lopen, werk er er om de hoek, tot ik mercury en jupiter te pakken kan krijgen.
Ik zal het posten zodra er voorraad is. Hopelijk kunnen jullie er ook 1 beamchtigen.
.
Lucky you!
Amsterdam 1 per klant
Limiet van één per bedrijfsleider
Yes
Warumdatan?
Je weet tegenwoordig nooit meer wat wel en niet serieus is met de moonswatches
Ik weet dat je veel op t forum niet leest. Maar ik dacht dat je de moonswatch dingen wel volgde.
Was dat het verhaal van: First come first serve roepen en het creëren van chaos en daarmee een onveilige situatie afgelopen zaterdag?
Gefeliciteerd gelukkig weer een liefhebber die het gegund is als je dagelijks langsloopt
“Tot dat de wat ik denk de Store Manager (SM) van Swatch was aan kwam. Ik kan me niet voorstellen dat iemand binnen de Swatch groep in Nederland deze meneer SM heeft gemaakt. Ook ga ik nog een klacht tegen hem indienen online. Ik snap best dat het geen normale situatie is en dat er geen perfecte oplossing was maar de arrogantie waar mee we zijn behandeld is bizar voor mensen die 14 uur voor je winkel hebben gewacht. Meneer kwam schreeuwend aan en riep dat het first come first serve was. Aan de veiligheid van de klanten had deze meneer maling. Nou had ik dat al is iedereen gezien in de sneaker wereld en ik had de vaste groep geadviseerd om dicht bij de deur te blijven (achter af een gouden zet). We kwamen in de verdrukking en de SM wou niet eens een gesprek met ons aan gaan. @Honey_Badger ging meteen bellen en heeft er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat ze toch onze lijst gingen hanteren.”
Jij gaat door voor de koelkast😜.
Was geen manager btw. Assistent manager