Omega x Swatch

Nou vraag ik me af, als we in de rij gaan staan, moeten we dan als HF’ers een soort logo dragen? Zodat we elkaar kunnen herkennen?

1 like

3 likes

Merk wel dat ik het jammer vind dat er geen soort mechaquartz inzit. Trek die tikkende chronowijzer niet :sweat_smile:.

Och… zal hem waarschijnlijk toch willen hebben als beater. Fijn op de motor, bij sporten of andere zaken waarbij ik mijn mechanische horloges niet draag, vooral de bioceramic goed aanvoelt en tegen een stootje kan.

2 likes

Dat staan de forumregels ook niet toe hè.

2 likes

Mercurius komt overeen met men sterrenbeeld, ook dat van het Vrouwtje.

Als ik tijd heb ga ik eentje halen

Waar kan ik dit bandje scoren? Kost hooguit 2 of 3 tientjes denk ik :sweat_smile:

De Mercury op een aansluitend rubber randje is wel cool :sunglasses:

10 likes

Jij staat zaterdag gewoon in die rij, ik zal het doorhebben als ik Jody Bernal draai en jij blijft staan terwijl de rest van de harige mannen van HF met elkaar beginnen de dansen.

4 likes

Precies! Dat zou het perfect maken! Wordt toch weer wennen aan de tikkende wijzer…

1 like

Maar hoe behoud je je plekje in de wachtrij in het gewelddadige Amsterdam? :thinking:

1 like

Neem wat briefjes van 50 mee.

Niet. Jij vind coatings stom zei je.

1 like

Ja, eeehhhh 5 van 50 voor het horloge?

Niks coatings, door en door gekleurd materiaal.

4 likes

Echt? Nee toch? Dan wil ik die Mercury.

1 like

Ja hoor, echt! Je kan er hooguit een stukje afchippen met stoten.

1 like

Waar maak je dat uit op? Ik krijg het niet op de site gevonden…

Is er iemand die er een kan ophalen voor mij? Kom totaal niet uit de buurt :joy:

1 like

Bioceramic, een soort Breitlight zal maar zeggen.

2 likes

Tis een plastic case. Dat sluit niet uit dat t gecoat is, maar tis wrs makkelijker gewoon gekleurd plastic te gebruiken dan om te coaten.

2 likes

Nou. Lekker 250 voor een plastic Swatch kapot rammen iedereen, ik doe mee!

1 like

Geweldig :rofl: :joy:

1 like