Omega x Swatch

Daar doet Casio het al een paar decennia mee, dat blijft wel heel.

Toffe collab! Hopelijk later ook via t internet tekoop ofzo? Helaas geen tijd om zaterdag na Amsterdam te rijden :frowning: :sweat_smile:

Mission to the moon is echt tof

Dus wie koopt er een mercury en is er na het weekend alweer klaar mee?

Ik koop hem van je minus de afschrijving :+1:t4::rofl:

1 like

Afschrijving is +1500 euro na een paar dagen

1 like

Zou je denken? Zijn toch geen limiteds?

1 like

De gekte zal zich wel ontpoppen tot complete onzin de eerste dagen, zodra ze uitverkocht zijn, ongeacht of ze ongelimiteerd komen, zullen gelukzoekers het wel voor de hoofdprijs x2 aanbieden

4 likes

Tja. We zullen zien. Heb geen zin om er een tank benzine tegenaan te gooien. Kost me dat ding opeens een pak meer.

3 likes

Bedankt @RLC en @Petteflet voor het delen van de filmpjes ( hoef ik zelf niet te zoeken )
Al met al tja voor dat geld toch wel een leuk hebbedingetje , mooi …ach smaken verschillen , denk persoonlijk dat het best nog wel eens een hit kan worden . Leuk en best wel gedurfd van Omega om dit uit te brengen Leuk gedaan maar denk niet echt iets voor mijzelf ( voel ik mij te oud voor :stuck_out_tongue_winking_eye: of ben ik gewoon oud :laughing:

Ik weet zeker dat het een 1 april grap is. Wel weer een hele goede :crazy_face: :+1:

Shit dit is vet, ik wil er 1, maar welke? Zoveel keus :thinking:

1 like

Vind dit echt helemaal niks! :nauseated_face:

3 likes

Noem je me nu willekeurig? Beetje normaal hè.

3 likes

Tsjonge . Ik dacht zaterdag haal ik er wel eentje …. Zijn er gewoon helemaal geen winkels bij mij in de buurt ! Zelfs niet 5 uur rijden :frowning:

Ik wel dus ik denk dat hij zich persoonlijk tot mij wil richten.

1 like

Ik woon in Denemarken. Misschien was er geen animo genoeg voor …

Dank Dan! :sunglasses::+1:

1 like

Can’t unsee :open_mouth:

3 likes

Alle informatie is nu te vinden op www.Swatch.com

Deze, ja deze

gotcha-bitch-dave-chappelle

1 like

Nee het zijn er 11.