Omega x Swatch

Dat wordt zaterdag ochtend een tripje naar Rotterdam.

Ik zit eigenlijk dichter bij het Swatch hoofdkantoor in België dan dat ik bij de boutique zit. Maar is toch nog maar max 30 km van huis uit.

Het is wel zo dat ik te veel kwijt ben aan parkeren in Brussel.

Ik ben wel erg in de verleiding om in de rij te gaan staan zaterdag.

2 likes

Is best geinig. Maar denk dat ik er weer redelijk snel klaar mee ben. Dus zou ik nou wel… of zou ik nou niet naar de Swatch shop gaan aanstaande zaterdag?

Als ik 1 persoon voor me heb bij de bakker dan word ik al ongeduldig. Wachten is het ergste wat er is. Godzijdank zijn ze te groot.

3 likes

Ze geven aan dat het geen Limited is dus na een week of 4 zijn ze gewoon te koop bij de bijenkorf etc. En in het blauwe gedeelte omdat het nieuwtje er dan af is :joy:

2 likes

Haha dan ga wacht ik wel. Wat @bbijlhout ook al zegt… ik heb een hekel aan rijen en al helemaal als iemand geen keuze kan maken en er uren over doet hahaha

3 likes

mooi om te zien hoe hype en hebzucht aangewakkerd wordt en werkt. Het is een Swatch, quartz, niet heel waterdicht, en lijkt op een Speedmaster met de naam Omega erop… 250 euro, ongelimiteerd…
Echt een briljante marketing die ook nog werkt
en straks: "He heb jij een Speedmaster? Nee dat is een Swatch die erop lijkt, maar op geen enkele manier aan dezelfde kwaliteiten voldoet…”
en dan dat “Mission to…”. Mission to het kleuterbadje overleeft hij al nauwelijks, laat staan naar Mercurius

5 likes

Een Omega quartz speedmaster, die zijn er, maar dat is de X-33 skywalker en de Z-33 spacemaster.
Beide ook niet zo waterdicht met 5 bar.

Azijn in de brinta gehad?

12 likes

Oja sorry alleen happy clappy hier….

1 like

Niet als het aan mij ligt hoor, maar jij komt wel erg zuur over.

Dat was niet bedoeld, ik probeer mijn verwondering te delen. Ik vind het echt briljant hoe ze dit doen. Terwijl het financieel niet veel zal opleveren met een heel beperkt aantal verkooppunten.

1 like

Swatch staat er weer goed op toch? Missie geslaagd zou ik zeggen om in het thema te blijven!

2 likes

Dus eigenlijk is deze swatch een hommage aan de speedy….

Of gewoon een fake omdat er omega op de plaat staat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

16 likes

Ik ga zaterdag vanuit Leeuwarden naar Amsterdam om er 2 op te halen. Ik ga over Afsluitdijk maar kan kleine detour maken. Wie wil er mee met de road-trip? Plek voor 2 extra personen die gehaald en gebracht worden op de route.

6 likes

Kennen we deze nog?

5 likes

Had heel graag meegewild vanuit LWD, probeer nog wat zaken om te zetten. Ben bang dat ik t niet ga redden helaas…

1 like

Prachtig​:joy::joy::joy::joy:

Wel jammer dat ze dit zo kort van te voren aankondigen. Anders kon ik nog T-shirts laten bedrukken met iets met “HF-gekkies” erop ofzo. :joy:

Ik ga in style. :sunglasses:

9 likes