Haha dit is toch helemaal niks. Verzinsel van een paar knappe koppen op afdeling marketing.
Verzamel ze allemaal! Nu slechts 2.750 euries! Heb ik weer een doel in mijn leven.
Alleen al vanaf HF verwacht ik meer dan 50 man voor de deur maar het kunnen er ook zo honderd zijn. De kans dat de populaire kleuren uitverkocht zijn voor je teen de drempel heeft geraakt lijkt me vrij groot. Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen hoeveel stuks een filiaal krijgt per kleur.
Ik heb me dit ook afgevraagd. Kijkend naar de specs is het een prima ding, maar de prijs zal dat komen omdat ze hun bioceramic met wat andere toevoegingen hebben kunnen pattenteren, dus is het speciaal en kan de prijs daarmee ook iets omhoog?
Dan alle feiten op een rij aan de kant geschoven, hun marketingtrucje werkt wel, want ik begin er langzaam ook warm voor te lopen
The mind says no… the heart say kopen!!!
Heel irritant hahahaha
Daar zat ik ook al aan te denken. Dat wordt een HF meeting in de Swatch boutique… zullen ze blij mee zijn
Jij ook volledig mee op de hypetrain, @JPM ?
Swatch die grootste GTG veroorzaakt
Je moet er de ironie wel van inzien.
Fotooooo’s hoor zaterdag!
Mondkapje met HF erop…valt nu op
Ik wil er wel eentje maar ik twijfel of ik dat zaterdag ga proberen. Ik zie nog wel, ben er toch zo.
Nou, het
Klopt toch wel aardig . Misschien een gekke gedachte, maar zou het ook om een 1 april grap kunnen gaan?
Nee, het is zaterdag namelijk geen 1 april
Natuurlijk niet. Er staan duizenden mensen voor de deur zaterdag. Dan krijg je hommeles. Zo gek zijn ze niet.

Helemaal van de Veluwe naar Amsterdam? Ach, misschien. Het is wel ver. Zucht!
Hoezo, er zit ook een Swatch store in Utrecht.

Dan alle feiten op een rij aan de kant geschoven, hun marketingtrucje werkt wel, want ik begin er langzaam ook warm voor te lopen
Bekijk dit (nog) eens en je bent om.
Ik wil er nog twee doorstrepen. Wie helpt me?

Hoezo, er zit ook een Swatch store in Utrecht.
Die krijgen ze niet; alleen Amsterdam en Rotterdam. Staat op de Swatch site
Rolex taferelen!
Boooooooo!
Ik zit ernstig te twijfelen. Kom uit Nijmegen dus is even rijden, dan nog parkeren, in een rij wachten voor wat in principe een plastic Quartz horloge is. Maarrr ik wil dat plastic ding wel heel graag hebben.
Wat ik alleen niet begrijp vanuit omega is dat ze er geen limited van maken.
Dadelijk loopt de halve wereld met een plastic omega van €250. Dat lijkt me uiteindelijk niet goed voor het hogere segment imago.
Maar goed, hopelijk kan je hem gewoon blijven kopen. Liefst uiteindelijk online

Rolex taferelen!
Boooooooo!
Dat wel inderdaad. Al heb ik er ergens gelezen dat ze na de eerste hype wel gewoon online beschikbaar komen. We gaan het afwachten, ik ga in elk geval zaterdag niet in de rij staan
Voor mij gaat de donker blauwe eraf en de moon erbij.
Wordt de moon of donkergrijze
En de Tiffany of Jupiter
Heb je dat bij een betrouwbare bron gelezen?
Nee niet echt; een screenshotje van een Instagram opmerking. Leek wel van een juwelier ofzo, maar ik heb de betrouwbaarheid verder niet gecontroleerd.

Ik wil er nog twee doorstrepen. Wie helpt me?
Sowieso Uranus nemen, deels vanwege de naam maar vooral omdat het zo’n felle uitgesproken kleur is. Dit is in de eerste plaats een Swatch, zou daarom zelf all-in gaan en voor de felste kleuren kiezen.