Omega x Swatch

Ik ga ook vanuit omgeving Harlingen haha

Weet je dat zeker?

Dat dacht ook iedereen bij de gekleurde OP’s. Maar dat viel nog vies tegen.

1 like

Ik denk dat je ze aan het tal rolexen en omega’s er zo tussen uit kan prikken haha

Sywert van Lienden schijnt de batch die eigenlijk voor Rusland bestemd was op de kop te hebben getikt. Opbrengst voor het goede doel…….

7 likes

Pfff moet ik zaterdag weg gaat dit gebeuren. Anders zou ik er toch minimaal 1 halen.

Poeh dit is wel heel erg tof zeg! Zou er wel een willen. Hopelijk zijn ze later gewoon online beschikbaar, maar ik reken er maar niet op :sweat_smile:

Waarom heb ik het gevoel dat iedereen er meteen twee haalt?

Ik ben het weekend weg helaas, dus kan niet aansluiten bij de GTG.

Vind zelf de Jupiter, Neptune en Moon heel mooi!

Omdat er zaterdag alleen maar echte liefhebbers in de rij gaan staan, zonder enig winstoogmerk ivm ‘geen klik’ en zo.

3 likes

:joy::joy::joy:

Twee polls dan maar:

• MERCURY
  • JUPITER

0 stemmers

en

• URANUS
  • NEPTUNE

0 stemmers

1 like

Sowieso Uranus.

Goeie grap van Swatch

2 likes

Als er mensen een lift nodig hebben van omgeving Dordrecht naar Rotterdam kan ik maximaal drie mensen meenemen. Ik weet niet of ik zelf een moonSwatch ga kopen (of twee of drie), maar de gezelligheid lijkt me leuk. :+1:

11 likes

Ik moet zeggen dat ik ze eigenlijk allemaal wel erg gaaf vindt! Geslaagde actie wat mij betreft.
Word er meteen hebberig van :grimacing:

Helaas heb ik zaterdag iets anders gepland.
Ik wacht wel even tot ze ergens anders te scoren zijn.

1 like

Nee. Gebaseerd op enkele berichten hiervoor. Dus ik heb er geen externe bron van.

Eensch

Ik heb nu wat video’s bekeken en hoor ze niet praten over limiteds. Maar ook niet over dat ze continu beschikbaar zullen zijn. Voor nu zijn ze alleen via de winkel te verkrijgen, max 2 p.p.

1 like

Leuke horloges, goed verzonnen :ok_hand:t2:

Net gebeld met Swatch Rotterdam, was misschien al wel de 1000e die had gebeld. Heb meteen naar de restocks gevraagd omdat ze al zei dat ze zaterdag waarschijnlijk al niet gaan redden door de hoge vraag.

Over de restocks, collectie blijft 3 tot 5 maanden en over die periode krijgen ze genoeg binnen.

27 likes

Hoe bedoel je dit jord? Niet redden als in “op = op”? Dat was te verwachten.
Gelukkig worden ze in kleine doosjes geleverd en niet in die belachelijk grote Omega boxen.