Volgens Fratello heeft Swatch aangegeven dat ze later ook online beschikbaar zijn.
Daar komt het denk ik wel op neer ja. Maar ik wacht af tot ie of online komt of op een latere restock.
Zag op Reddit een foto voorbij komen van hoe ze er in de winkel bij liggen. Geeft wel iets meer beeld dan de online afbeeldingen vindt ik persoonlijk.
Ja dat is gunstig. Dan ga ik ze op termijn allemaal kopen.
Baas.
Dit is het ideale horloge voor jou, want keramische horloges zijn kras- en butsvrij! Laat ze alleen niet op de grond knikkeren, want dan kan er zomaar een lug afbreken.
Toch een goeie actie van Omega om Swatch weer een beetje onder de aandacht te brengen
Kun je elk type bandje erop doen? Gewoon met pin pushers? Zou tof zijn als ze die doos ook verkopen #gottocatchthemall
Aanvulling op de SS collectie?
zo vind ik uranus weer wat minder. iets te kinderlijk.
moet wel lachen om saturnus. die kijkt als enige je een beetje dom aan zo
wel lachen dat iedereen zo hyped is. binnen enkele dagen al 750+ posts in een topic.
Ja dit gaat het fenomeen Side collectie naar een hele andere hoogte brengen. The extraterrestrial side collection.
Helder
Goedemorgen,
Dank voor uw email en uw interesse in de OMEGA X Swatch collectie.
De horloges zijn vanaf zaterdag 26 maart verkrijgbaar en worden alleen verkocht via Swatch Store Amsterdam en Rotterdam, dus niet online. De horloges kunnen niet worden gereserveerd en we hanteren een ‘first come, first serve’ policy.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Kind regards,
Swatch Online Team
Eindelijk kunnen de Swatch Store medewerkers zich voelen als een Rolex AD!
Gewoon afwachten op een latere restock of tot wanneer ze online komen. Geen limited edition dus ze zullen er meer dan genoeg produceren
Prachtig dit:joy:
Oef nu ben ik toch een beetje bang om Zaterdag de trein te pakken naar de Swatch store… Niet zo’n zin om 2 uur te reizen (exclusief in de wachtrij staan) om met lege handen naar huis te gaan…
Nu is het even afwachten wat ik ga doen.
Premium betalen
Ik denk dat ik het er maar bij laat zitten. Het wordt mij iets te druk.