Voor een swatch? No way haha!
Die ga ik wel rekenen als ik ze verkoop
Precies!
En de andere 9 dan?
Slaapzak mee en naar Amsterdam.
Ja die ook, maar je mag ze voor alsnog niet in een keer allemaal kopen. Anders had ik dat sowieso gedaan met die mooie collectors box.
Ben benieuwd of ze makkelijk te bemachtigen zijn
Wel 2 hele veilige keuzes! Geen kleurtje? Als je dan toch een prijsgunstig modelletje gaat halen en je hebt al een Moonwatch, ga dan voor een kleurtje!
Amsterdam gaf ook al aan dat er heel veel interesse voor was.
ik ga denk ik toch gewoon een poging wagen.
Hoop stiekem gewoon dat de parkeerkosten in Amsterdam mensen afschrikken
Een ander probleem is wel… je mag er maar 2 kopen…
en ik kan echt niet kiezen…
Dan heb je 3 dezelfde…
Dit is wel echt dé hype van het jaar. Klinkt in ieder geval positief dat er op termijn een bredere beschikbaarheid zal zijn. Dan koop ik er zeker twee. Amsterdam en Rotterdam is letterlijk de andere kant van het land, en om nu in de huidige tijd in een gigantische rij te gaan staan… liever niet.
Als iemand die zelf een Speedmaster Mark II had en nu nog een X33 heeft: ik zie het gewoon als een leuke homage en komische aanvulling op de collectie. Of je er nu fan van bent of niet, het is in ieder geval eens iets bijzonders. Aangezien ik ook Swatch liefhebber ben, is het leuk om te zien dat er eens zoveel overlap is tussen fans van beide merken
Wie gaat: maak in ieder geval wat leuke foto’s van de rijen en chaos bij de winkels. Dan kunnen we altijd nog wat meegenieten.
Wat denk je zelf…
Rotterdam ook net aan de lijn gehad. Amsterdam na een uur nog bezet
Gewoon met de fiets gaan dan.
Afhankelijk van de kleur lijkt me, ik denk dat de Moon en Mercury heel snel gaan, maar ik kan me voorstellen dat een Venus wel langer blijft liggen
niet
we gaan t zien. Anders loop der tijd een andere. Moon hoef ik voor mezelf niet, dan gewoon de speedmaster.
Maar andere kleur (idd de mercur) is welkom.
Zal ik doen
Die mercury