Omega x Swatch

Gaaf!

5 likes

Hoop dat ze gewoon online te koop komen, zou er wel 1 in mijn collectie willen hebben. Alleen zullen er we genoeg scalpers voor de deur staan nu.

En jij zit hier op het HF :wink:

1 like

:money_mouth_face:

1 like

Yep. En deze zijn ook een leuke manier om mensen juist te interesseren voor zoiets. Voor deze prijzen zijn het horloges om cadeau te doen aan iemand met een interesse in ruimtevaart, voor kinderen of dat soort doelgroepen. Ik geef niemand een échte Speedmaster, maar zo’n Swatch collab is ideaal daarvoor. Hoeveel Speedie eigenaren zijn er niet die hun kind zo’n ding zouden doen?

Daarom denk ik niet dat het ook maar enigszins schadelijk zou zijn voor Omega zoals sommigen roepen. Sterker nog, hiermee krijg je wellicht meer mensen die uiteindelijk een ‘echte’ kopen.

4 likes

Haha als je dat er voor betaald ben je niet goed snik

Niet echt verrassend qua (kleur)keuze :roll_eyes:

Zeker wel en sun staan op mijn lijstje maar de maan en jupiter zijn wel toegankelijker

Of ze bedoelen dat Ierland een Swatch store krijgt

1 like

Bron?

Deze persoon gokt er gewoon ook op dat hij een Mars in z’n bezit gaat krijgen, vind dit beetje shady werk.

1 like

Ik heb een bestelling uit staan voor de grote doos met alle 11.
Zou wel 3 weken duren voor deze beschikbaar is, maar dat is geen probleem.
Hier hoef je niet over te mailen met Swatch :joy: Dan gaat het je niet lukken

Citaat

De Swatch dealer zelf. Als je even terugleest in dit topic. En denk je nu echt dat ze dit niet gaan uitmelken? Omega en zijn liliteds van meer dan 10000 stuks. Hahahaha. Moet echt lachen hoe iedereen zich druk maakt dat hij er geen een kan bemachtigen. Ik zal ook nooit premium betalen voor geen enkel merk.

12 likes

Gaan er serieus mensen langer dan een half uur reizen om er zaterdag een proberen te bemachtigen :hear_no_evil: Misschien dat ze er maar 50 of 100 per winkel hebben, 2 per persoon, mensen in de rij en binnen een uur uitverkocht.
Ik woon zelf op 10 minuten van een Swatch Boutique en twijfel al om zo vroeg de deur uit te gaan :smile:

1 like

Ik hoop dat ze een vrachtwagen vol van die dingen hebben per winkel

42mm is absoluut niet groot. Iig zo voelt of xiet hij er niet uit. ltl is ook nog geen 48mm. Ik heb een 16.5/17cm platte pols en draag van al mn horloges t liefste mn speedmaster

1 like

Leuk leuk… :+1: Bandjes zijn minder. Maar daar is wat aan te doen.

22 likes

dat denk ik ook. En ja, mn fochter heeft al een chrono van swatch, maar er komt er en een kek kleurtje 1 bij voor haar

:rofl:

Jij zit iedereen gek te maken hier hahaha

1 like