Moet dit eigenlijk niet delen hier maar ik help tijdelijk mee in de vestiging Amsterdam.
Zo vet
Tof, hoe voelt de case aan?
Zo vond ik breitlight een leuk concept, als het richting dat gevoel gaat dan is 250 euro niets. Blijkt het wat meer Swatch plastic aan te voelen dan twijfel ik nog.
Heb om die reden eerder een sistem51 verkocht, ondanks dat het een leuk horloge was.
Werkt de chrono functie goed?
Ewaaaa wat vet! Zet even zo’n collectorsdoos met 11 van die Swatchmasters apart voor je horological friend RLC.
En wat is je inschatting. Gaan ze goed voorradig zijn of gaat maanden lang allemaal uitverkocht zijn?
Even voor de duidelijkheid. Was een grapje.
Ik heb de kwalificaties niet om dingen te verkopen.
Verzoekjes via PB kunnen stoppen
Is die ook €250? Want dan ga ik in de rij staan bij Aston Martin
Ik was al aan het sparen voor een echte Omega, in de tussentijd alvast een MoonSwatch op de kop gaan tikken.
Ergens in mijn achterhoofd klonk het heel logisch dat ze extra personeel nodig hebben voor deze release
Omdat mijn broer @JdeR mij dit opgedragen heeft. Ik luister daar natuurlijk als jongere broertje naar.
Of je haalt er 1 voor een vriend en 1 voor jezelf kan ook!
Vanochtend voor 10:00 uur de Swatch Store in Amsterdam gebeld. Telefoon stond volgens de dame aan de lijn roodgloeiend. Horloges zijn enkel in de stores te verkrijgen en over een eventuele restock wist zij nog niets… Ben benieuwd!
Rotterdam zei dat er nog genoeg kwam en voorlopig in collectie bleef
zouden ze in duitsland makkelijker te krijgen zijn?.
Tripje naar Brussel op zaterdag dan maar. En nu nog weten te kiezen (als ik er eentje kan bemachtigen).
Voorkeuren gaan uit naar:
- Moon: Klassiek en lijkt me makkelijker op een stalen band op te zetten.
- Saturnus: Die ringen zijn echt vet…
- Mercury: Donkere kast… moet ik geen verdere uitleg bij geven… heel mooi
- Jupiter: oranje wijzers? take my money.
Ik denk dat ik ze gewoon allemaal wil
Hopelijk heeft dit niet te veel impact op de waarde van mijn Speedy reduced