In Rotterdam gaan ze vanaf 6:30 rijen opstellen met ‘als het goed is’ genoeg voor de eerste dag.
Daarna blijven ze leverbaar maar moet er een resupply komen.
Uit de eerste hand.
Geniet van t weer.
In Rotterdam gaan ze vanaf 6:30 rijen opstellen met ‘als het goed is’ genoeg voor de eerste dag.
Daarna blijven ze leverbaar maar moet er een resupply komen.
Uit de eerste hand.
Geniet van t weer.
Precies dat ja
Ga gewoon naar Amsterdam of Rotterdam zaterdag of anders wat later en kijk even of ze ook online komen. Er is nergens gezegd dat het een limited edition is dus gewoon kalm aan.
6:30 ik ga wachten en wel zien of er nog wat aan komt. Vind er echt een aantal leuke tussen zitten. Voor mij beetje zoals de Fortis colors denk ik, draag ik ook met plezier. Vond de Breitling in britelight te duur…dit is een leuke zet denk ik.
Omega - de watchfam (ik wil n uranus, ik n venus) - Swatch
Wil best wat vroeger komen, maar 06:30 uur is wel wat heftig gezien mijn reistijd.
Anderzijds, als ze van die tijd uitgaan maar ook zeggen dat ze de eerste dag het merendeel kunnen voorzien? Dan moet er toch aardig wat beschikbaar zijn.
Alright thanks, ik zit zelf ook op zo’n 16.5. Idee is dat ik er Zaterdag eentje haal en over een aantal jaar het echte werk
Ik ben er denk ik rond 9.
Allemaal zo een sticker dragen hoor
wil er zaterdag ook wel 1 halen. maar zit met de Kids en daarbij denk ik dat t snel weg is
Doen we de meet in de trein, ik moet die ook hebben
Iemand die er zaterdag eentje voor mij wilt kopen?
Als dit echt waar blijkt te zijn, ga ik echt alleen voor de gezelligheid en zeker niet zó vroeg!
Erg jammer dat het alleen in Amsterdam en Rotterdam is…
geen koopverplichting op ebay. Dit soort dingen worden altijd gewoon getrolled.
Wat voor kinderen krijgen zomaar een cadueatje van 250 euro Oja dit is HF.
Tot er een snuggere denkt: hé, best scherpe prijs voor een Omega moonwatch
Die zal op z’n neus kijken als het pakje wordt bezorgd.
Tsja, uh… er zijn goedkopere hobby’s zullen we maar zeggen
Bovendien, dit spreekt voor ons als verzamelaars meer aan als geschenk dan bijvoorbeeld een Timex/Nautica/Fossil of iets dergelijks. Als mijn kleine neefje interesse zou hebben in zoiets, dan zou hij eerder een Moonswatch krijgen.
De hype gaat overigens lekker door. Naast collega nummer 1 die vanochtend gelijk belde met Amsterdam om te kijken of ze er twee vast konden houden is nu ook onze baas al geïnteresseerd. Die hoopt ook dat ze straks breder beschikbaar zijn. Hij draagt zelf een Seamaster Planet Ocean, maar kan ook deze klaarblijkelijk wel waarderen
Dat zei de dame aan de telefoon. Heel vriendelijk vertelde ze aan die bekende van mij dat hij beller 1043 was en dat ze dus rijen gaan vormen vanaf dat idiote tijdstip. Ze zijn wel voorbereid en bovendien erg vriendelijk dus wat mij betreft de moeite waard
En dan nu….
…De tip van flip
Neem een paar liter koffie mee en verkoop vingerhoedjes koffie per €3. Zo heb je een gratis exemplaar ten tijden dat je bij de deur bent.
Ik heb het hele topic gelezen maar ik verbaas me wel over het horloge. Wat ik niet zo goed snap is de Omega marketing op de plaat. Het horloge heeft verder niks met Omega te maken. Ik vind dat een erg opmerkelijk stap.
Ik vraag me ook wel af hoe druk het daadwerkelijk gaat worden. Het grote publiek zal er weinig van meekrijgen, het leeft vooral op de forums. Maar gezien de roodgloeiende telefoon, is er toch wel veel animo
Net een Nasa omega bandje gekocht bijna dezelfde prijs of een kompleet uurwerk.
Zou dit dezelfde kwaliteit zijn?
Neem een paar liter koffie mee en verkoop vingerhoedjes koffie per €3. Zo heb je een gratis exemplaar ten tijden dat je bij de deur bent.
Ondernemer toevallig?