Wat zou je denken?
We leven in Nederland en mensen ruiken geld.
Zij bezitten de patenten omtrent het ontwerp denk ik.
Zeker. En bovendien zuiniger dan oom Dagobert.

Zij bezitten de patenten omtrent het ontwerp denk ik.
Pagani design heeft die patenten ook niet lijkt me?
Het is maar een theorie hè, ik denk dat we Omega moeten contacteren om de waarheid te achterhalen.
Er staat in ieder geval zoiets op het achterdeksel.
Ja als je een “echte” Speedmaster hebt, dan is natuurlijk je grootste nachtmerrie dat mensen die aanzien voor iets aanzienlijk goedkopers!

Het horloge heeft verder niks met Omega te maken
Omega is slechts een labeltje dat op sommige Swatch horloges plakt, dus…
Ja
We hoeven zaterdag niet vroeg voor de deur te staan.
Dit is het antwoord van Swatch Brussel
Reserveren voor dit horloge is niet mogelijk. De verkoop begint op zaterdag 26/03 om 10 uur. Het is op een first come first served basis met een limiet van twee horloges per persoon (1 kleur van elk).
Als u niet het geluk hebt om in de komende dagen een horloge te kopen, let er dan op dat de collectie niet beperkt is en dat wij opnieuw zullen leveren. Helaas weten we de datum nog niet.
Goed nieuws dus
Achteraf kunnen we allemaal onze mission to Venus samen op tafel leggen!
Doe mij maar zo’n koffertje …
Doen ze dat nog?
Ik kan me echt niet voorstellen dat hier op verdient gaat worden. Er zullen er hordes zijn die het gaan proberen maar je wilt echt niet de eerste zijn die zo’n ding voor 500 piek hier op hf knalt want je gaat met pek en veren in de zelfde kaartenbak als Ralph.

dat hier op verdient gaat worden. Er zullen er hordes zijn die het gaan proberen
Exact. Nergens staat dat het Limiteds zijn, die hype wordt hier gecreëerd
Dit is een grapje overigens @RLC
Ondanks dat ik deze maand twee keer gebanned ben door jou vind ik je nog steeds een lieve jongen.

Ja als je een “echte” Speedmaster hebt, dan is natuurlijk je grootste nachtmerrie dat mensen die aanzien voor iets aanzienlijk goedkopers!
wat kan jou dat nou schelen, je draagt toch een horloge voor jezelf? alsof het überhaupt iemand buiten het forum iets kan schelen wat jij om je pols hebt hangen

Omega is slechts een labeltje dat op sommige Swatch horloges plakt, dus…
Ik dacht je wel bekend was in de zakenwereld en weet hoe multinationals werken?