Omega x Swatch

Dat was precies de grap kerel… :joy:

200

3 likes

aah klote, zet er dan ook ff een emoji bij. zo begrijp ik er natuurlijk niks van

5 likes

Haha niks van gemerkt? What happened? :sweat_smile:

1 like

Maar internationaal of op chrono24 gaat het werken. In sommige landen zijn geen swatch stores en sommige landen zijn zo groot dat je 500km moet rijden. Genoeg mensen met fearcof missing out die premium zouden betalen.

Die staat er ook bij! :joy:

3 likes

aaah dubbel klote, oke ik ga mij sluitingen even poetsen

5 likes

Ik maakte een hypothese maar men nam die aan voor een bedreiging. Kan jij verder ook niks aan doen hoor. Als er tussen het begin en het einde maar een beetje wordt gelachen hier :v:

Tja kan best dat je gelijk hebt hoor maar dan wordt het een afweging. We gaan het meemaken. Ik ga het denk ik niet proberen zaterdag. Teveel kans dat ik na anderhalf slopende uren bij de toonbank bij een lief glimlachend meisje kan kiezen tussen rood-wit en geel. Beter even wat geduld dan komt het goed.

1 like

Gezien de drukte die ze al vroeg verwachten en de gemiddelde leeftijd hier op HF hoop ik wel dat ze een Dixie plaatsen.

31 likes

Aaah daarom Moet je bij de rikketik eerst langs 25 Dixies voor je ook maar 1 horloge hebt gezien. Now it makes sense!

2 likes

Ook wel een briljant filmpje :sunglasses:

7 likes

Opzich niet erg als je niet aan verkopen denkt toch?

met de knipoog emoji :wink:

2 likes

Je weet waar je bent toch? :joy:

1 like

Gezien de hype wil ik voorstellen dat Swatch ook een eigen forumgedeelte krijgt net als de groene (waar het overigens erg stil is momenteel).

5 likes

Volgens mij is alleen nog de kleur geel beschikbaar.

Het heeft alles met Omega te maken. Omega is van Swatch.

1 like

Dat is strict genomen en niet strict genomen onjuist :innocent:

Flipper forum? :joy:

Waarschijnlijk een long shot, maar is er iemand die zaterdag naar Brussel gaat en het ziet zitten om er eentje mee te nemen voor mij ook? Stuur me gerust een berichtje!