Omega x Swatch

Welke vind je de mooiste?

• Zon [geel]
  • Maan [zwart]
  • Mercurius [zwart-grijs]
  • Venus [roze]
  • Aarde [blauw-groen]
  • Mars [rood]
  • Jupiter [lichtbruin]
  • Saturnus [die met zijn ring]
  • Neptunus [donkerblauw]
  • Uranus [lichtblauw]
  • Pluto [bordeaux]

0 stemmers

3 likes

Zeker niet. Maar die gast van dat fratello YouTube kanaal zei standaard 20 mm met mogelijkheid om straps te wisselen

1 like

Ja was er vandaag en ze verwachten binnen 15 minuten uitverkocht te zijn zei ze.

3 likes

“Die gast” heet Robert-Jan Broer.

2 likes

Denk dat ik zaterdag maar rustig aan doe. 15 stuks per referentie - als dat ook hier zo is, is het echt volstrekt zinloos om er heen te gaan… …maar ik leef wat dit betreft met de waan van de dag, is een kwartier fietsen dus wie weet. :slightly_smiling_face:

2 likes

Jupiter en Saturnus zou ik toch wel willen hebben dus ik hoop dat ze ook nog gewoon online te bestellen zijn als de hype een beetje voorbij is.

1 like

Er zijn er eigenlijk maar een paar die ik zou willen hebben - Mercurius en/of Jupiter. Ik denk dat heel veel mensen deze voorkeur hebben, ook afgaande op de voorgaande posts. De Moon-versie hoef ik niet, die heb ik in feite al - daar heb ik geen budget-versie van nodig.

1 like

Ja, dat is zo, lucky you, ik zou wel 2 uurtjes van tevoren bij de winkel staan :wink:.
Voor mij is het een half uur met de auto…maar ik heb geen tijd.

Mezelf kennende is de eerder genoemde Dixi dan geen overbodige luxe. :roll_eyes:

4 likes

Beetje saaie uitkomst van de pol hierboven… juist met het voorjaar en de komst van de zomer leent dit horloge icm de leuke prijs om eens een leuk kleurtje te nemen :sunglasses:

Zelf heb ik de rode variant op 1… eigenlijk wel een gedeelde eerste plek met de gele variant welke een mooie sunburst plaat heeft :ok_hand:t3:

5 likes

Ik denk vooral dat het als het mogelijk is, IRL een keuze te kunnen maken. Wat voor gevoel ik erbij zou hebben. Ik vind ze allemaal wel leuk behalve de roze. :sweat_smile: het is dat ik morgen in de buurt moet zijn, maar als er om 10u een rij voor staat dan loop ik gewoon lekker door. :joy:

Dan staat er al een uur geen rij meer :joy:

Hebberige IK zou een Jupiter willen hebben!

Haha hij gaat om 10u open in Amsterdam zag ik net. :sweat_smile:

dank je wel. wist ik niet

En vanaf zaterdag kost een speedy nog slechts 250 euro How’s that for progress?

Ho ho… geen speedy he… een “moonswatch” :joy::joy:

1 like

Laten we vooral het uurwerk in een speedy de credits laten houden. :wink:

“Omega” op de dial: :white_check_mark:
“Speedmaster” op de dial: :white_check_mark:

If it looks like a duck and it quacks like a duck then it most probably is a …

7 likes

Moonswatch?

1 like