Omega x Swatch

Mars is ook wel cool ja. Zou hem dan wel op een zwarte band zetten, anders is het wel heel erg zuurstokkerig.

3 likes

Rubber duck.

3 likes

OMG ik heb er nu al 5 op mijn short-list staan en mevrouw 3 :joy:
En het zijn nog 3 andere ook :rofl:

Niet om het een of ander, maar is niet elke Speedmaster een Omega en daarmee een Swatch?:roll_eyes:

2 likes

“Keramiek en plastic duck” toch ? :joy:

3 likes

image

3 likes

Dat is wel idd heel diep… toch maar de omega’s ingaan ruilen voor een Swatch😂

1 like

Geweldig, hoe mensen zich gek laten maken voor een plastic quartzje van € 250.

5 likes

Ach, ik loop zaterdag waarschijnlijk wel ff de winkel in om te kijken. In het filmpje lijkt de moon te licht van kast kleur en de mercury beter (donkerder). Die hadden ze moeten gebruiken voor de moon. De band van de mercury is dan weer minder mooi. Gewoon staal had ook wel leuk geweest. Als ik ze beide kan zien krijg ik vast een beter idee erover. Zijn ze er niet meer? Ook geen probleem, ga ik later een keer terug en gewoon lekker Ckicken & waffel eten bij Toms

Pas op he! :grin:

Dat is toch ook precies de hilariteit van zo’n PR stunt? Ik vind het geniaal bedacht. :wink:

3 likes

Met het kwaliteitslabel “Swatch” op de dial.
Dat betekent dat het horloge nauwkeuriger koopt dan de META chronometers van Omega, en bovendien minder onderhoud behoeft :slight_smile:

5 likes

Zeker. Misschien ga ik vannacht al wel, slaap zak mee, :joy::joy::joy:

1 like

Je kunt er van vinden wat je wilt, maar ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding bijzonder goed. Zeker als je even vergelijkt met the Real Deal. En het is geen plastic! :roll_eyes: :grin:

Het zou me niets verbazen - weet het haast wel zeker - dat wijzerplaat en wijzers resp. van dezelfde fabrikant zijn, en de wijzers volkomen identiek aan die van de echte Moonwatch.

4 likes

Als ik de afwerking zag op het filmpje van Fratello dan ben ik het niet helemaal met je eens :joy:

1 like

Zou wel mooi zijn, als dit dezelfde gekte zou hebben als bij de releases van nieuwe IPhones :joy:

Zie de krantenkop in het Parool al :

Amsterdamse chapter van HF kamperen voor de moonswatch release

:joy::joy:

4 likes

:bouquet:doe je Rolex om :joy::muscle:t2:

OK, ik ga wel kijken. Maar ik denk dat het voordeliger is om gewoon de beschikbare wijzers te gebruiken dan een hele nieuwe productielijn in een iets mindere kwaliteit op te zetten. De diameter van de wijzerbusjes zou wel eens anders kunnen/moeten zijn, dat dan weer wel.

Onder sterke vergroting is een Omega-Speedmaster wijzer ook een kraterlandschap hoor. :face_with_monocle:

't is tenslotte een moonwatch.

2 likes

Pun intended. :wink:

1 like