Omega x Swatch

In Londen liggen ze alweer een paar uurtjes in de rij…

2 likes

Zie je er 2 dagen als een zwerver uit. Maar heb je daarna wel een swatch.

14 likes

Zo vreemd, de deur is gewoon open, hij kan zo naar binnen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wtf…

Een Brit met een fiets is op zich al een bezienswaardigheid. Britten HATEN fietsers. Ik spreek uit ervaring ter plekke.

1 like

Zaterdag start de verkoop.

In Hong Kong is het ook gezellig druk.

6 likes

Ik vind ze wel geinig. Woon op 10 min lopen van die winkel af dus ga zaterdagochtend wel even kijken hoe het ervoor staat daar :sunglasses:

200

1 like

Stond laatst een platina Swatch in t blauwe gedeelte voor minder dan t platina in gewicht waard was haha

1 like

oftewel 3 bar wr is voldoende om af een toe het zwembad mee in te plonsen, zonder direct gevaar te lopen op waterschade??

Sneller Xantijn! 10 minuten.

Oke ik wil er een… ga er wel stuk om als het gewoon een 1 aprilgrap blijkt te zijn🤣

1 like

Jeetje nu ik die foto’s zie van die losers die voor de deur liggen te wachten word het wel heel triest. Hoe graag wil je een horloge waar Omega op staat voor een paar knaken zeg… :roll_eyes:

Alsnog sta ik zaterdag ochtend voor de deur :rofl:

3 likes

Ben je er nou al uit welke je gaat kopen? Toch geen zwarte hè, heb je al. :laughing:

De test zegt van wel, anders kunnen ze net zo goed geen test doen als 30m niet tot die diepte waterdicht is.

Weet niet of er waar dan ook een industrie is die iets test wat niet zou kloppen.

Een druktest controle of de pakkingen nog goed zijn is het enige wat je jaarlijks moet doen, Rolex geeft ook dit advies voor hun horloges.

2 likes

Lachwekkend dat men 250 euro te duur vindt. Een Metalen Speedy gaat nog meer over de kop. Wel een geweldig topic. Ik ga er zeker een of twee aanschaffen maar ben niet zo lijp dat ik hiervoor in de rij gaan staan. Gewoon geduld hebben. Er komt overigens nog veel meer moois. Tudor eind deze maand en kijk eens naar de Longines Zulutime. Wordt weer een zomer van keuzes maken.

4 likes

Jawel ik begin met de moon watch in het zwart.

Even kijken hoe het bevalt.

2 likes

Op 26 Maart?

1 like