Omega x Swatch

Het is toch een wegwerp horloge? In die prijsklasse toch niet helemaal cool.

1 like

Precies mijn idee. Haha

2 likes

Ja maar als je goed kijkt zie je op eBay alleen maar foto’s van de website. Niemand heeft eigen foto’s dus ze trollen gewoon of het zijn scammers. :joy:

1 like

Nee

Rolex x Invicta :muscle:

1 like

Hommage huwelijk :kissing_heart:

Weet iemand / is er bekend wat de bandenmaat is?
In de categorie alvast banden bestellen voor een MoonSwatch welk ik nog niet bezit.

20 mm is de bandenmaat. Formaat identiek aan de speedmaster professional. Van de Fratello website:

Noob vraag: ik zie in de wrist video’s de grote secondewijzer tikken, maar die hoort toch eigenlijk stil te staan en gaat alleen aan als je de chrono functie start? Want seconde wijzer zit in een van de subdials?

Ja dan hebben ze in het filmpje dus op het knoppie gedrukt.

2 likes

Haha als die nou nog te Koop waren voor list,
Grijs ben ik te gierig voor :joy:

Al bekend wanneer de reduced uitkomt? Beter voor mijn babypolsjes😏

3 likes

12 likes

Check dat dacht ik al. Een stilstaande grote wijzer maakt hem toch wat minder goedkoop wat mij betreft. Overigens vind ik het niet storend voor dit bedrag hoor

Weer een colab, met @zulu?!

Wow, jij hebt lef! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dacht je nu echt dat Swatch met een chrono zou komen die niet werkt? Dat ga je alleen bij goedkope chinese meuk zien.

1 like

Is er meer info over het glaasje? Is het een mineraal zoals op Seiko horloges of ‘hesilate’ sexy-plexi?

Geen idee of deze vraag al gesteld is maar, vernietigd Omega niet een deel van zijn eigen afzet markt in het premium segment??

Genoeg mensen die voor de looks en de prijs gaan, en deze horloges als ‘echte’ Omega laten zien aan anderen. Waarom zou je dan nog een dure kopen ???
(Als je enige doel is om te flashen met een Omga)