Omega x Swatch

Daar heeft Seiko ook geen last van dus denk dat ze dit daarom wel aandurven.

Nee hoor, dat model zou ik nooit goedkeuren.

1 like

Misschien over 6 maanden dat je er eentje kan bemachtigen

Ik vind ze echt wel gaaf en zal zeker even kijken en misschien eentje kopen.

Hoe breekbaar zou het materiaal eigenlijk zijn? Het zal toch niet zo zijn idd dat als je het een keertje laat vallen dat er iets afbreekt?

Ik ben benieuwd hoe ze zullen aanvoelen.

Er zal toch wel een tussengroep zijn ???

Wil een Omega Speedy, wil moeilijk van zijn geld af… BAM oplossing de Swomega !

'Hmm horloges laten vallen… klinkt niet best hoor.

Maar goed, het horloge is ongetwijfeld heel licht. Minder massa dus ongetwijfeld ook minder kwetsbaar?

1 like

Die categorie koopt toch gewoon een Rolex voor 500 op marktplaats?

2 likes

Zou de wijzerplaat makkelijk te vervangen zijn? Een Moon met Mars Dail lijk me een hele gave project Alaska mod

3 likes

Nou ja goed, als het horloge een keer tegen een deurpost aankomt of iets dergelijks - het was maar een voorbeeld. Het is natuurlijk nooit bijzonder goed voor een horloge, maar een flinke kras is minder erg dan een lug die afbreekt :D.

Goed punt mbt het gewicht :slight_smile:

Nee. Een Swatch is in principe niet te servicen. Ik zou zelf niet eens tot bij de wijzerplaat kunnen komen zonder dingen stuk te maken.

2 likes

Deels wel. Maar ik heb een Moonwatch en wil er hier toch ook wel eentje van. :slight_smile: Bijt elkaar niet echt denk ik.

Dit. Identiek aan het Speedmaster-glas zelfs, m.u.v. het S-logo i.p.v. het Omega-logo in het midden.

Niet iedereen beseft voldoende hoe waanzinnig veel marge er op een Speedmaster zit op dit moment. De marge op een Moonswatch zal een aantal malen minder over de kop zijn, maar nog steeds ruim voldoende. Ook de van de Speedmaster geleende onderdelen (die vaak enkele duppies per stuk productiekosten zijn, zoals de wijzers) zijn nog steeds prima rendabel hier.

5 likes

Mensen, vergeet niet, als de voorraad op is, of ze hebben er maar een paar, er is altijd een alternatief te halen bij de juweliers verder in de straat.

3 likes

Mij lijkt die ene met dezelfde kleuren als de originele Speedmaster wel leuk.

Lijkt me een leuk horloge voor tijdens het sporten of op vakantie.

De “Mercury” lijkt me leuk!!

De eerste paar duiken al op c24

omega swatch Horloge zoeken (chrono24.nl)

Nergens staan eigen foto’s bij dus klopt voor geen meter

2 likes

Je bedoelt de marge voor Omega bij hun verkoop aan het dealer netwerk ?
Vertel, want daar ben ik dan wel erg benieuwd naar…

Echt ideaal zo’n Beatmaster Moonswatch naast een Speedmaster Moonwatch

4 likes

Mijn favo is momenteel de Mars. Vanwege de kenmerken met het “Alaska” project. Dat geeft toch iets speciaals. En qua missie is dat wellicht ook de meeste relevante. In 2030 naar Mars toch?

5 likes

Die is inderdaad ook wel tof alleen totaal niet draagbaar met z’n rode kast.