Omega x Swatch

Jawel hoor.

1 like

Wat is de lug to lug van die Swatch eigenlijk? En de dikte? Ben bang dat het al snel zo lomp als een G-shock oogt

De resale prijs gaat zaterdag al richting mars

2 likes

Al die vragen zijn al beantwoord. Maar niet iedereen leest 1200+ antwoorden door, blijkbaar. :grin: Verhoudingen en maatvoering identiek aan de originele Moonwatch. Gewicht vrijwel zeker niet. :slight_smile:

Op de Swatch-site staat het ook allemaal.

1 like

Geniale marketing

2 likes

Precies!!! En zeker met de lentekriebels, even geen Corona ellende, lekker genieten van de Beatmaster ( goed gevonden die naam!!!l)

Zoals ik het begreep zelfde afmetingen als speedmaster professional, dus prima te doen.

Eindelijk iets gevonden voor de Python lerenband :smirk:

3 likes

Het is wel een ideaal horloge voor Lil Kleine ( of zijn zoontje) nu het wat minder gaat:

" Van Audemars Piquet naar OmegaSwatch, net niet het! " :grinning:

4 likes

Die mag je voor mij meenemen :+1:

Ga is slapen

1 like

Gaaf toch, toch een heel klein beetje een Alaska project

6 likes

Nog niet zo’n slechte aankoop, op chrono24 staan de eerste horloges als voor 700 euro…

1 like

Ik heb een bioceramic Sistem 51, voelt gewoon als een kunststof Swatch, niets meer of minder.
Mijne heeft wel een gladde afwerking en de Moonswatch lijkt gebeadblast dus dat zal wel een iets ander gevoel geven.

1 like

We zijn hier nu 7u in de ochtend, de winkels in Azië zullen wel al open zijn, dus de 2dehands aanbiedingen met echte foto’s zouden nu toch moeten beginnen verschijnen.Cursieve tekst

1 like

Morgen dan hè

2 likes

Yoo

Hier een wristshot:

30 likes

Audemars PiGuet. Niks persoonlijks, maar ik zie dit zo vaak, en dit is een drukbezocht topic dus ik denk ik benadruk het nog eens.

Top afsluiting! :smiley:

4 likes

Zijn ze al verkrijgbaar? Ik dacht vanaf de 26e

1 like