Er zijn altijd winkels waar dat net niet 100% netjes gaat.
Foto gevonden op instagram. De Swatch is overigens op een dames pols
Ben benieuwd hoe zwaar dat ding weegt. Hopelijk is het wel een beetje aanwezig op de pols.
Of gewoon een horloge journalist die hem al mag tonen?
Godver die Zulu is me toch mooi ! Maar ja ook niet de goedkoopste…
Het is een plastic/keramisch horloge, met plastic glaasje, een simpel quartz uurwerk en een velcro band… Natuurlijk weegt dat ding geen drol.
Ik heb het gevoel dat er straks heel wat mensen teleurgesteld zullen zijn als ze de horloges eenmaal bezitten. De verwachtingen die ik hier en daar lees… Ze zijn €250, he? Gemaakt door Swatch… Iemand ooit echt onder de indruk geweest van een reguliere Swatch in het echt?
Quick, jump on the hype train!
Haha, luister, ik kan niet wachten en ga absoluut mijn best doen er een aantal te bemachtigen. Maar ik denk wel dat het goed is deze horloges gewoon te zien voor wat ze zijn: pure lol, voor weinig geld. Dus koop lekker een gek kleurtje, draag hem 1x per jaar, dat is al dikke prima. Voor de kwaliteit en het idee van ‘Omega voor een prikkie’ hoef je het niet te doen.
Dat denk ik ook. Ben benieuwd hoe de ‘feel’ in het echt is. Vind die klittenband bandjes sowieso erg gaar eruit zien trouwens…
Ik denk dat ik mijn muntjes nog maar even in de spaarpot laat zitten.
Kunststof en Quartz gaat het bij mij niet doen uiteindelijk
Mijn neefje van zestien vind het wel erg cool allemaal😎
Niet onder de indruk maar wel retecool. Swatch koop je niet voor specs maar voor looks en dat heeft dit model zeker. Heb zelf een jellyfish en scuba. Heerlijke zomerklokjes.
Ik vind het een hele coole en onvoorziene move van Omega/Swatch Group.
Heb nooit iets tegen Swatch gehad, mooie leuke horloges, en Omega is een van m’n favoriete merken. Natuurlijk een beetje vreemd om ze te mixen maar ik vind het eindresultaat uiteindelijk erg goed uitpakken. Goede prijs en een goede doelgroep, je trekt het jongere segment mee om alvast een Moonwatch te proberen en wellicht door te sparen voor later om een echte aan te schaffen. Vanaf de andere kant trek je de horloge liefhebbers mogelijk aan een beater te kopen.
Ik denk dat dit voor mij wel eens een goed vakantie horloge kan gaan worden!
Wie wil er voor mij 1 meenemen? Een grijze, groen, blauwe, maakt niet uit.
dan vergoed ik je lunch twv 30 euro
kan zelf helaas net gaan zaterdag
pb me!
Als je een paar weken wacht heb je m voor de normale prijs online
ja snap ik alleen wil geen weken wachten en het weekend hebben.
Hele mooie move dit. Maar wat het kopen betreft: ik zie me dit niet dragen, tenzij in de zomer Mars en Uranus. Dus dan moet je het ook niet willen kopen omdat er schaarste zou zijn. Hebben om te hebben.
Want laat ons wel wezen: als er geen schaarste is…en deze zomer loopt iedereen en zijn oma ermee rond de pols, dan vermoed ik dat het voor de meeste hypetrainers ook net iets minder interessant zal zijn.
Vergeet niet dat mensen straks gaan zeggen:
De meine loop geleik want ik hep een swats
Afwijking maximaal 10 seconden per maand!
zijn er serieus mensen die kwaliteit verwachten bi een horloge van 250 euries? Het is een leuk hebbedingetje, niets meer niets minder. Dat er omega staat is leuk, maar persoonlijk verwacht ik niet dat daardoor de kwaliteit ineens drastisch omhoog gaat. Een leuk hebbedingetje, en ik ga er 1 halen.
Als dat je verwachting is, zit je ook goed. Gewoon toffe, leuke horloges. Lekker gekke kleurtjes, dat maakt ze ook zo fantastisch. Vind de reguliere ‘moon’ versie daarom denk ik ook niet interessant. Je kan veel plezier hebben van deze horloges, als je maar wel een beetje realistisch blijft over wat je koopt.