Omega x Swatch

Er liggen morgen volgens zeer onbetrouwbare bronnen 165 horloges (15 per referentie) in Amsterdam.

Als ze per 2 worden verkocht kunnen ze in de winkel na driekwartier weer terug tot de orde van de dag.

• Ik wacht en bestel online
  • Op de gok een dagje uit

0 stemmers

1 like

Ik denk dat de echte speedmaster inderdaad minder gewild/waard wordt. Deze Swatch lijkt op de Speedmaster, maar de Speedmaster lijkt ineens ook op een goedkope Swatch….:upside_down_face::pensive::wink:

2 likes

precies dit

gewoon een geinig stukje speelgoed.

zeker geen 250 euro waard.

2 likes

Een Speedmaster van 7K is het ook niet waard en toch worden ze verkocht.

21 likes

Iedereen zijn slaapzak al afgestoft?
Nog wat thermisch ondergoed gekocht?

2 likes

Tuurlijk. En Sinterklaas woont in Madrid…….

10 likes

Net klaar met mijn koningsdag “bezet” gekrijt op de kalverstraat. Zou het werken?

2 likes

Zou ook effe een Dixie regelen. Schoteltje bij de deur…….

1 like

Plassen voor €250 euro?

ja tuurlijk, ik wil dat stuk speelgoed ook gewoon hebben voor naast de 'echte’speedy.
puur voor de heb.

2 likes

Wat ik trouwens ook hoop is dat ze morgen, gezien de vraag, kiezen voor max 1 horloge per persoon.

3 likes

Dat hoop ik dan weer niet. Ik fiets er morgen even langs en heb een forumlid beloofd er ook één voor hem te halen.

4 likes

Maken jullie wel foto’s morgen van de lange rij? Ik wil graag meegenieten.

8 likes

Hmm niet voor enig winstbejag, maar ik heb er ook al een beloofd aan iemand.

2 likes

Ik wacht het nog even af. Kan ik mooi nog even de foto’s bekijken en ervaringen lezen en dan alsnog besluiten of ik hem bestel of niet.

#wiehouikvoordegekbestellendoeiktochwel

1 like

Anders bel je de NOS even? Of nog beter, Hart van Nederland dat er iets staat te gebeuren. :joy:

Ligt er al iemand in een tentje voor de winkel?

Dat heeft Swatch waarschijnlijk zelf al wel gedaan. :smile:

12 likes

Mocht er nog iemand zijn die gaat, en er zelf maar 1 wil. Houdt ik mij aanbevolen voor de tweede😅

Stuur maar even pb, mocht je dit willen doen .