Omega x Swatch

Ik wil ook bloemen van Swatch als ik morgen ga.

Ik snap er niks van. Waar op de wereld is het nu al zaterdag dan?

Dit lijkt mij vette onzin.

Mwah. Ik heb een Speedy tokio. het feit dat er nu 300.000 look a likes komen van €250,- vind ik persoonlijk wel een downgrade. Natuurlijk is het een ander horloge…

Marketing technisch een geniale zet, voor Swatch. Voor Omega weet ik zo net niet…

4 likes

Aangezien er bloemen bij zijn gok ik gewoon op medewerkers van Swatch/Omega zelf die hieraan meegewerkt hebben.

1 like

Super leuke zomerkleurtjes ! En als het gevoel erbij weg is omdat het sowieso goedkope crap is gooi ik hem in de kast of naar een neefje ofzo en dan doen we wel weer een Breitling of rolex om toch. Maar 1 zomer gaat hij wel mee en het is tenslotte MAAR 250 euro mensen ! Vind je het niks om wat voor reden dan ook dan is dat ook goed :slight_smile: ik ga in ieder geval 10 minuten rijden naar de shop op een vroeg tijdstip en staat er een lange rij gaat ik weer weg maar ik ga wel even koekeloeren.

1 like

Ja dat ding is natuurlijk een paar k minder waard nu. Ik neem ‘m wel van je over aan de gedevalueerde waarde, ik toon m’n goed hart.

2 likes

Je kan altijd hopen :pray:
Zou mooi zijn als je 2k minder kwijt zou zijn voor een speedmaster omdat swatch iets maakt dat er op lijkt maar inderdaad ook niet echt waarschijnlijk

Dat bedoel ik

Zijn er hier mensen met een 20 jaar oude Swatch die nog werkt?
Tot 20 jaar geleden droeg ik voornamelijk Swatch horloges. Een viertal heb ik er gehad en nooit twee tegelijk. Ik kocht dus een nieuwe wanneer er één stuk was gegaan, wat dus wil zeggen dat ze na een paar jaar dragen steeds stuk gingen. Meer dan 1 keer het batterijtje vervangen gebeurde haast niet.
Hopelijk is dat met de huidige uurwerken verbeterd.

1 like

Dan had je ze als ze binnen de twee jaar garantie vielen (en het niet aan de batterij had gelegen) moeten aanmelden voor garantie. had je een nieuwe gekregen.

Heb al jaren een Swatch en draag die vrijwel elke dag. Werkt nog prima, maar die van mij betreft (net als de moonSwatch) een model zonder caseback etc. Die zijn niet echt te repareren zonder veel schade te creëren. Dus dit zal ook een soort ‘wegwerp’ horloge worden. Moet wel zeggen dat ze het wel lang volhouden. :sunglasses:

1 like

Ze hielden het wel langer dan 2 jaar vol, maar toch niet langer dan 5.

In hong kong bij swatch aan de deur

6 likes

Zien er heel mooi uit!

20 likes

Ik ga de blauwe steeds mooier vinden.

26 likes

Ik ook wel :ok_hand:t2:

Jupiter, Neptune en Uranus staan in mijn top 3. De grijze en zwarte laat ik voor wat het is.
Heb de echte Speedy Pro al een keer of 10 gehad :grin:

14 likes

Idem

1 like

Weet iemand de specificaties van deze Omega x Swatch?
42 mm doorsnede, quarz, maar is er iets bekend over waterdichtheid?
Is de kast van gewoon plastic, of ander materiaal?
Wat is er nog meer bekend over deze toch wel bijzondere horloges?