Omega x Swatch

Kijk u eens: https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch.html

2 likes

Ik hoor n hoop over kwaliteit! mensen die zeggen leuk voor een seizoen en dan kan hij weg enz.
Volgens mij zijn er toch absurd veel mensen die swatch bezitten van 10, 15 jaar en vaak nog ouder die t gewoon super doen.

1 like

30m

Bioceramic, dat is 2/3 keramiek en 1/3 oliesubstantie-achtig spul. Waarschijnlijk hoog plastic-gevoel

Bedankt! Lage score, hoge prijs.

1 like

En zoniet zal het uurwerkje ook wel te vervangen zijn. Langs het glas dan want monocoque kastjes.

Een wat?

Geen deksel aan de onderkant, alleen een klepje voor de batterij.

1 like

Ander woord voor monoblock dus. Capishe.

1 like

Waterafstotend staat erbij

Iedereen nog op de hype train hier? Ik ben er inmiddels wel overheen als ik er al heb opgezeten.

2 likes

Dat lezen we graag. Allemaal thuisblijven en lekker lang uitslapen :v:

5 likes

Dit is de perfecte zomer watch :sunglasses:

1 like

Hij is op stoom
afbeelding

1 like

Monocock

1 like

Nou. als er iemand 1 weet te bemachtigen, graag. Ik ken er niet heen. De babyblauw, roze of die donkerblauwe. Rest mag trouwens ook.

maar over tijdje online ook begrijp ik

1 like

Pluto is overigens de underdog leuke.

Tsja, het uiterlijk van de Speedmaster is zeer aantrekkelijk. De ā€œplastic verpakkingā€ vind ik stukken minder.
€ 250 voor een plastic doosje met een goedkoop quarz uurwerkje gaat 'm niet worden.

Maar ja, wƩl een Omega (en Swatch), met een aantrekkelijk uiterlijk, keuzes, keuzes, . . . . . .

Ik zie veel verzoeken van mensen die er een willen maar niet heen kunnen. Geen probleem! Ik ga met m’n broer, dus we houden er 2 over die we uiteraard voor 6 x de list gaan verkopen in het blauwe gedeelte. Dus maak jullie niet druk, er komen een paar te koop. :rofl:

7 likes

Je zou bijna een RLC-tje kunnen doen en ze allemaal kopen.

1 like

Nah. Ben niet gek. Blijven plastieken Quartz krengen. Leuk voor 1, misschien 2. Hoge gimmick factor.

1 like