Omega x Swatch

Toch redelijk donker dus

15 van elk model is al meer dan 300 horloges. Zijn er echt zoveel horloge-gekken in Nederland? Veel breder kan de doelgroep op dag 1 toch niet zijn, zou je denken.

Liefhebbers van geld zijn er een boel van :money_mouth_face:

3 likes

15×11 is 165 toch?

×2 locaties is dan 330 idd

Leeft dit dan ook buiten de horlogewereld? Dat verwacht ik eigenlijk alleen bij Rolex.

6 likes

Ben benieuwd of dit waar is

Nee nog niet zo wellicht. Maar HF heeft ook wel meer dan 300 leden. Er zijn wel meer dan 300 mensen die interesse in horloges hebben.

YES, de vlag kan uit🥳
Ik heb de Omega x Swatch :smiley:

14 likes

Dat denk ik wel ja. Er kan wel steeds geroepen worden 15 stuks, maar wie zegt dat er 15 mensen voor hetzelfde model komen. Als die 15 al waar is. En dan nog. Dan heb je hem morgen niet, maar wellicht volgende week of die erna. Ik zie het probleem echt niet. En verwacht om niet echt drukte. Er is het wel druk ga ik een andere dag kijken. Maak elkaar niet zo gek.

Deze uitdaging ga ik graag aan.
Momenteel zijn er 2 straps onderweg.

exact dat :point_left:

2 likes

Er zullen er best wel wat zijn die van scalpen een beroep hebben gemaakt en die alles wat populair is in de gaten houden

1 like

ahahahhahah

1 like

:shushing_face:

1 like

Deel het ff door elf. Er is er maar een die ik wil.

Wat ga je proberen?

Dank voor het delen!

Een ritje Düsseldorf kan ik me dus beter besparen morgen, als zijn het maar 65km.

Gr. Marc

1 like

Dat had ik met mijn allereerste Swatch ook voor. Uit doorzichtig plastic met een groene fluo ring als dial.
Foto van internet :
23Swatch-Watch-80s-

1 like

Hotelletje op de Dam geboekt vanavond. Morgen 5:30 aanwezig. Kan niet wachten.

In Amsterdam liggen ze ook in de etalage. Vond die gele (Sun) er verrassend genoeg uitspringen, heeft ook als enige een soort sunburst (aha!) wijzerplaat.

Ze worden sinds gisteren al non stop gebeld voor reserveringen, info, etc. Kreeg te horen dat er 250 stuks liggen en inderdaad max 2 per klant.

Verder kreeg ik nog de tip dat er in Brussel meer liggen dan Amsterdam en Rotterdam bij elkaar. Doe ermee wat je wil…

Ze openen om 13u, rij gaat open om 12u :wink:

8 likes