Dat was ook mijn eerste, ergens in de 80’ies.
Gr. Marc
Dat was ook mijn eerste, ergens in de 80’ies.
Gr. Marc
Slim gezegd! En dan gaan ze toch gewoon om 10 uur open en ben jij de enige!
Was eigenlijk mijn eigen schuld, toen ik als tiener zelf probeerde die pins eruit te krijgen met een speld met gebroken plastic als gevolg
Niet lullig bedoeld, maar wat had je verwacht dan ?
Ga samen met drie van mijn medewerkers. Prszemek heeft geleerd om MARS en MERCURY te zeggen, Piotr gaat voor SATURNUS en JUPITER en Pawel spreekt feilloos PLUTO en VENUS uit. Ikzelf houd het bescheiden bij URANUS.
Wil je ons begroeten? We dragen allen rode overalls en staan vlak bij de deur.
The world has gone mad
Nu ook al de ML Aikon in Haribo uitvoering.
Verschillende horlogefabrikanten hebben de weg naar de kleurtjes gevonden.
Is dit de 36 of de 41mm?
Hahaha je loopt alleen te stoken jij hé
Klopt ja, vrijdagmiddag wil ook wat hè. Ik wil het horloge graag hebben hoor, maar ik ga morgen niet heb ik besloten. Het idee dat mensen met hun vrouw in de rij gaan staan en er met vier de deur uitlopen plus het geringe aantal per kleur hebben me overtuigd. Komt nog wel goed via internet.
Dit zegt genoeg lijkt me
Maar u heeft gelijk, tot op heden is het hearsay.
De groundhog day opmerking ging meer over de vragen die nu al voor de 5de keer voorbij zijn gekomen en telkens hetzelfde antwoord krijgen b.t.w.
FTFY
bedoel je 250 per kleur of 250 in totaal?
heb ze ze meerdere keren geprobeerd te bellen maar krijg ze niet te pakken
Wat verwachten ze hier nou mee te bereiken…. Je kan er Max 2 kopen en gok echt niet dat ze volle bak 3x over de kop gaan…
Ik ga wel even kijken morgen ochtend maar kamperen voor de deur… mij nie bellen nie
Wat ga je daar dan doen?
Hé, nog een samenwerking met Swatch?
vuillak …
maar nee oprecht niet lullig bedoeld. Maar ik voel me serieus captain obvious als mensen dit soort dingen noemen.
Djesus tis plastic mensen leuk dat ze het een hippe naam hebben gegeven maar tis gewoon een kunststof en ja dat ziet er uit als … nahja … do the math
Graag gedaan!
(Misschien kunnen ze volgende week al online worden besteld)
Iemand die weet of er net als in Londen al een rij staat? ik was van plan morgen 9:00 bij de winkel te gaan staan maar gezien de populariteit denk ik dat ik dan voor niets kom en dat is zonden want het is voor mij bijna 2 uur reizen
Precies plastic fantastic zoals de meeste swatches, and I like it