Volgens mij zit die man er elke dag met een bakje geld en een ukulele
Mijn vraag is, gaan die daar dan de hele nacht blijven zitten?
Damn zeg.
My bad.
Ik ben af
Iedereen die te lui is om te lezen en alleen maar wat komt roeptoeteren kun je beter gewoon negeren.
ik bedoel of er hier in amsterdam of rotterdam al een rij staat
Weet iemand misschien de afmeting van dit horloge ?
geintje natuurlijk!!
Om 14u30 de dag ervoor? Zó gek zijn Nederlanders nu ook weer niet.
hoop ik
Oops … lezen is ook een vak mijn excuses …
Ik ben nu af, ga voor straf het terras op zonder telefoon en beloof niet meer te reageren …
Dat wil nog steeds niet zeggen dat iedereen ook gaat. Ik lees vooral veel berichten dat mensen morgen laten schieten. Dus kan ik rustig gaan kijken
En ja, al die vragen… alle informatie is te lezen op de Swatch site. Maar mensen lezen liever alleen de kop en dan maar wat roepen.
Ik zou het niet doen. Je moet er al heel vroeg staan vermoed ik.
En als ik de berichten mag geloven kan je hem vd week online bestellen. En anders ga je over een paar weken lekker op je gemakje naar de boutique. Dan zal de drukte wel weg zijn en kan je rustig kijken welke je wil.
Heel de nacht in de rij, en dan 2 dagen later gewoon online :*-)
Naar wat ik begreep, totaal.
Je bedoelt je avatar?
Ach we gaan het zien. Was toch al van plan met mijn vrouw naar Dusseldorf te gaan.
Misschien ligt er tegen de tijd dat wij er zijn nog een roze voor haar Die zal waarschijnlijk het minst hard lopen.
Als dat klopt is 't echt helemààl onnozel om te gaan kamperen voor een Swatch-shop
Precies, dat riep iedereen ook bij de gekleurde OP’s bij de release in 2020.
Ik zit zelf ook een beetje met hetzelfde dilemma, je kan anders nog verder op in de straat bij Amsterdam City Diamonds kijken voor een leuke Dark Moon
wordt steeds gekker…
Nee, ik denk eerder met Haribo